نخستین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت با رویکرد ترویج سبک زندگی سالم در شهرستان آبیک افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نخستین نمایشگاه جامع سلامت با رویکرد ترویج سبک زندگی سالم با حضور علی رحمانی فرماندار آبیک و جمعی از مسؤولان این شهرستان در سالن فروشگاه چند منظوره علی ابن موسی الرضا«ع» شهر آبیک افتتاح شد.

در این نمایشگاه حدود 40 غرفه از ادارات مختلف و بخش‌های خصوصی در عرصه سلامت و بهداشت دایر شده است.

در این نمایشگاه از سوی ادارات آبفای روستایی و شهری شهرستان آبیک غرفه‌های ماکت تصفیه خانه فاضلاب و مخازن چاه‌های آب و تأسیسات آبی، بروشورهای کاهش مصرف آب، تجهیزات کلرزنی و بهداشت آب و تجهیزات آزمایشگاهی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی غرفه کتاب، نمایشگاه نقاشی و عکس و ایستگاه نقاشی، غرفه دهیاران بخش مرکزی و بشاریات به نمایش گذاشته شده است.

گیاهان دارویی، تولیدات و محصولات ارگانیک تضمین سلامتی، دو مرکز اقامتی ترک اعتیاد با بروشورهای پیشگیری از اعتیاد، کتاب، وزن‌کشی و سی.دی لقمه سالم، صنایع دستی مددجویان زیر پوشش اداره بهزیستی با مساعدت مؤسسات گامی به سوی موفقیت و بوستان سلامت روان از دیگر غرفه‌های دایر شده در نمایشگاه است.

در این نمایشگاه که به همت مجمع مشارکت‌های مردمی در سلامت شهرستان آبیک برگزار شده، غرفه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شامل تابلوهای مسیرنما، محدودیت‌های سرعت، چراغ چشمک‌زن ، شبه پلیس، کله قندی خطر، استوانه خطر، تجهیزات و واحدهای مختلف جمعیت هلال‌احمر شامل جلیقه‌های نجات، ست نجات، یک تخته چادر، مولاژ و واحد شبکه بهداشت و درمان بروشورهای سلامت و بهداشت به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش فارس، در این نمایشگاه مشاوره رایگان پزشکی، کلاس‌های آمادگی برای زایمان، سلامت روان و ویزیت پزشک عمومی، تجهیزات و ادوات کشاورزی، غرفه پویش مبارزه با سرطان، خانه مشارکت مردم، نقشه طرح ترافیکی شهر آبیک با هدف آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، نظام مهندسی با طراحی و معماری داخل ساختمان و غرفه نهال گستر رویان تولیدکننده انواع نشا مکانیزه به چشم می‌خورد.

از دیگر غرفه‌های موجود در نمایشگاه جامع سلامت شهرستان آبیک می‌توان به تولید و بسته‌بندی و پخش ترشیجات و شور، عرضه مستقیم عسل و تولید‌کننده انواع چیپس، میوه و جیسنک، عرضه محصولات شوینده و بهداشتی، صنایع تبدیلی و غرفه طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد.
غرفه لوازم کشاورزی و آبیاری قطره ای، تولید کننده نهال پیوندی در آبیک و غرفه مواد بازیافتی قابل استفاده توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت همراه با کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مفرح از امروز تا روز چهارشنبه 20 بهمن ماه جاری از ساعت 10 تا 12 صبح و ظهرها از ساعت 12:30 تا 18:30 برای بازدید عموم دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار