استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان یزد در زمینه‌های مختلف، گفت: روابط تجاری یزد و ویتنام در تمام زمینه‌ها به ویژه کشاورزی و صنایع افزایش یابد.
کد خبر: ۳۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 20 May 2015
به گزارش تابناک یزد ، سیدمحمد میرمحمدی پیش از ظهر امروز در نشست با سفیر ویتنام در ایران که در استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه روابط بین ایران و ویتنام، اظهار داشت: استان یزد از ظرفیت‌های بسیار بالایی چون معادن، صنایع و گردشگری برخوردار است و می‌توان در این زمینه‌ها بین یزد و ویتنام ارتباط بیشتری برقرار کرد.

وی افزود: ما در استان یزد می‌توانیم در زمینه محصولات کشاورزی مثل پسته زعفران و محصولات گلخانه‌ای از جمله انار، مبادله تجاری با ویتنام داشته باشیم.

استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد در زمینه صنعتی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: همچنین در زمینه صنعت فولاد و نساجی و صنایع کاشی و سرامیک و مناسبات فرهنگی و تجاری هم باید روابط بین یزد و ویتنام افزایش یابد.

میرمحمدی با اشاره به روابط ایران و ویتنام، گفت: ایران و ویتنام در زمینه مبارزه با امپریالیسم سابقه خوبی دارند، ویتنام سال‌ها تحت ظلم و ستم آمریکا جنگید و مقاومت کرد و امروز توانسته به پیشرفت‌هایی دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: استان یزد علاوه بر فولاد آلیاژی، وارد صنایعی چون فولاد، شرکت کابل شهید قندی سنگ‌آهن و شرکت‌های معدنی زیادی شده و ظرفیت‌های عظیمی دارد که می‌توان در زمینه روابط با ویتنام، از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار