در 6 ماه نخست سال جاری
مدیر امور سینمایی استان قزوین به آمار فیلم‌های اکران شده در 6 ماه نخست سال جاری در سینما بهمن این استان اشاره کرد و گفت: 15 فیلم در سینما بهمن استان قزوین اکران شده است.
کد خبر: ۳۷۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، اسکندر نادری پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین به وضعیت اکران فیلم‌های سینمایی استان قزوین پرداخت و اظهار داشت: «سلام بمبئی، جنجال در عروسی، وارونگی و هفت ماهگی» از فیلم‌هایی است که در سینما بهمن استان قزوین اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه اکران فیلم سلام بمبئی استقبال مناسبی را به همراه داشته است، افزود: اکران این فیلم از 11 آذر ماه سال جاری آغاز شد و در 11 بهمن سال جاری پایان یافت که 586 میلیون و 470 هزار ریال فروش داشته است.

مدیر امور سینمایی استان قزوین ادامه داد: اکران فیلم هفت ماهگی هم از 24 دی ماه سال جاری آغاز شده و میزان فروش این فیلم معادل 6 میلیون و 567 هزار تومان بوده است.

نادری پور عنوان کرد: فیلم «ما همه همکاریم» از جمله فیلم هایی بوده که در سینما بهمن استان قزوین اکران شده است و فروش این فیلم آمار 774 هزار تومانی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه فیلم «جنجال در عروسی» در مدارس و به صورت عمومی اکران نمی‌شود با آغاز اکران آن در سینما بهمن قزوین، در یکم تا نوزدهم دی ماه سال جاری 6 میلیون تومان فروش داشته است.

مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت: فیلم وارونگی از جدیدترین فیلم‌هایی است که به تازگی و از سه روز گذشته در سینما بهمن این استان اکران می‌شود و فروش 279 هزار تومانی را به همراه دارد.

نادری‌پور آمار فروش فیلم‌های سینما بهمن در 6 ماه نخست سال جاری را 15 فیلم عنوان و تصریح کرد: از آغاز سال جاری تا به امروز، 570 میلیون تومان فیلم فروش داشته‌ایم که باتوجه به ظرفیت 159 نفری صندلی‌ها جزو سینماهای مناسب در کشور بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: اکران فیلم‌های دهه فجر در حال حاضر به سینما بهمن قزوین اعلام نشده است و از ماه بهمن و اسفند فیلم‌های نوروزی اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی استان قزوین خاطرنشان کرد: به طور معمول اکران فیلم‌های نوروزی از 20 اسفند ماه هر سال آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار