کد خبر: ۳۶۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 31 January 2017
به گزارش تابناک یزد،دانشگاه یزد و شرکت آب منطقه‌ای به منظور ایجاد تعامل و همکاری بیشتر با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد در مراسم انعقاد این تفاهمنامه ضمن ابراز خشنودی از انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه یزد و شرکت آب منطقه ای یزد، آن را گامی مثبت به منظور ایجاد تعامل و همکاری های موثر بین بخش اجرایی و دانشگاه دانست.

محمدمهدی جوادیان زاده بر لزوم اجرای همه بندهای تفاهم نامه از جمله تشکیل اتاق فکر تأکید کرد و افزود: به منظور اجتناب از تکرار و استفاده از نتایج گزارش‌های پژوهشی موجود، فهرستی از فعالیتهای پژوهشی انجام شده توسط دو دستگاه  مبادله شود.

وی، هدف از برگزاری این جلسه را  پیگیری همه مفاد تفاهم نامه، تسریع در ارسال و انعقاد قراردادهای پژوهشی با موضوعات مورد نیاز شرکت سهامی آب منطقه ای یزد دانست.

کاظم کمالی، رئیس پژوهشکده مناطق خشک و بیابانی دانشگاه یزد نیز در این جلسه گزارشی از نحوه اطلاع رسانی تفاهم نامه به دانشکده ها، پژوهشکده های دانشگاه یزد و مراحل انتخاب موضوعات پژوهشی و تهیه فرم های پیشنهاد پروژه ارائه کرد.

به گزارش مهر، بر اساس تفاهم نامه همکاری پژوهشی - آموزشی دانشگاه یزد و شرکت آب  منطقه ای یزد در راستای طرح احیا و تعادل بخشی، نشستی با حضور محمدمهدی جوادیان زاده مدیرعامل و گروه پژوهشی شرکت  آب منطقه ای یزد با جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه یزد در سالن کنفرانس دانشکده منابع طبیعی این دانشگاه برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار