فردا در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان برگزار می‌شود
اولین نشست تخصصی ارتباطات ؛ جامعه ایرانی و جهان پیش رو بمناسبت 27 اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 19 May 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، دبیر علمی نشست تخصصی ارتباطات، جامعه ایرانی و جهان پیش‌رو گفت: نشست مزبور بمناسبت 27اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی و با سخنرانی دکتر هادی خانیکی عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 30 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برگزار می‌شود.
دکتر مهناز امیرپور افزود: در این نشست که با حضور کارشناسان و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود موارد و مباحث مرتبط با جایگاه ارتباطات و تأثیر سازنده آن در جهان امروز ، جهانی سازی موثر به منظور رسیدن به اهداف موردنظر، نقد و بررسی خواهد شد.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان، مواردی همچون تأکید بر نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی، تبیین جایگاه دانشجویان حوزه ارتباطات در فعالیت‌های روابط عمومی، توجه به تأثیر جایگاه ارتباطات در فرآیند جهانی‌سازی انقلاب اسلامی، ارتباطات و زمینه‌سازی بهره بردن از فرصت‌های جهانی، نقش ارتباطات در رسیدن به اهداف مورد نظر در فضای رقابت جهانی و ... را از اهداف برگزاری این نشست بیان کرد.
گفتنی است اولین نشست تخصصی ارتباطات؛ جامعه ایرانی و جهان پیش رو ، ساعت 9 صبح چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه جاری در محل سالن اجتماعات دکتر جوانبخت دانشگاه آزاد اسلامی قوچان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار