استاندار یزد گفت:طبق گزارش ها و ارزیابی‌های انجام شده از سوی وزارت کشور ، استان یزد در ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی رتبه برتر را به دست آورده است.
کد خبر: ۳۶۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸ 28 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی با تسلیت شهادت شهدای آتش‌نشان افزود: زائران ایرانی به ویژه زائران یزدی در روز اربعین امسال حضور بسیار گسترده‌ای داشتند و اقدام های انجام شده توسط اعضای ستاد اربعین حسینی استان به این عزیزان قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: نقش صدا و سیما و رسانه‌های گروهی استان نیز در رابطه با اطلاع‌رسانی مناسب برنامه‌های اربعین حسینی و تشویق مردم برای حضور در عتبات عالیات بسیار مهم بود و اینکه مردم می‌توانستند با برنامه‌های زندۀ شبکه تابان در آن حال و هوای حرم حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) قرار گیرند، بسیار لذت‌بخش بود.
استاندار یزد ، تأمین امکانات رفاهی زائران در ایام اربعین حسینی و نظارت بر این اقدام ها را نیز مناسب دانست و افزود: این نظارت دقیق در ارتباط با تأمین و توزیع غذای سالم و کاملأ بهداشتی نیز انجام شد.
میرمحمدی خاطرنشان کرد: هیچ کار و چیزی بهتر از خدمت به مردم نیست ، برای خدمت بهتر به زائران باید روحیۀ بسیار بالایی داشت و همین روحیۀ بالا موجب شد یزد طبق ارزیابی‌های وزارت کشور این رتبه را کسب کند.
همچنین مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان نیز در این نشست از دائمی شدن این ستاد در سراسر کشور خبر داد و گفت: لازم است ستاد هماهنگی اربعین حسینی در تهران به ریاست وزیر کشور و در استان‌ها به ریاست استانداران در طول سال جلسه هماهنگی داشته باشند.
محمدحسین امامی افزود: تجربه‌ سال‌های گذشته برای اعضای ستاد و دست‌اندرکاران مراسم اربعین حسینی سرمایه بسیارخوبی است و باید برای ارائه خدمات بهتر به زائران در سال‌های آینده از این تجربیات استفاده کرد.
در ادامه این نشست مسئولان کمیته‌های زیرمجموعۀ ستاد به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در اربعین امسال پرداختند و در رابطه با برنامه‌های آینده ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان هم‌اندیشی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار