رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه گفت: دو جوان حافظ کل قرآن در این شهرستان طی مراسمی با حضور امام جمعه این شهر در محل مجتمع قرآنی ابرکوه پیوند ازدواج خود را جشن گرفتند.
کد خبر: ۳۶۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 23 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مجتبی عزیزی  اظهار کرد: این زوج جوان مراسم ازدواج خود را در کمال سادگی و در همان محلی که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند برگزار کردند.
وی بابیان اینکه این زوجهای جوان معتقدند که انوار قرآن، موجب استحکام پایه های زندگیشان می شود خاطرنشان کرد: محمد رضا امیدوار پناه و مرضیه قاسمپور زوج جوان قرآنی هستند که تصمیم گرفتند لحظه پیوند و آغاز زندگی مشترکشان در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور و به دور از هر گونه تجمل، رقم بخورد.
عزیزی ادامه داد: این دو زوج در سال های 93 و 94 در مدارس تخصصی دخترانه و پسرانه بهشت وابسته به بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند.
وی گفت: مدارس دخترانه و پسرانه سفیران بهشت از جمله مراکز تخصصی وابسته به این بنیاد هستند که در دوسال گذشته موفق به تربیت 50 حافظ قرآن شده اند .
این مسئول افزود: امسال نیز 25 قرآن آموز در این مدارس که در روستاهای ده عرب و صفی آباد از توابع بخش مرکزی ابرکوه است مشغول به حفظ کل قرآن هستند.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار