کد خبر: ۳۶۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷ 23 January 2017

به گزارش تابناک یزد،رییس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق گفت: فیبر نوری همراه با تجهیزات مربوطه از کابل اصلی مخابرات در محدوده میدان به داخل آستان مقدس در آینده نزدیک بهره برداری می شود.

سید سعید حسینی مبارکه با بیان اینکه آستان مقدس یک قطب فرهنگی پر خیر و برکت معنوی و مرکز انتشار معنویت به اقصی نقاط کشور و جهان است افزود: در راستای اعلام یکی از برنامه های کوتاه مدت مبنی بر بهره برداری از فیبر نوری برنامه های حرم مطهر بزودی ازطریق شبکه صدا و سیمای استان پخش می شود.

وی گفت: درجلسه با معاون فنی صداوسیما استان یزد دررابطه با صوت و تصویر با کیفیت عالی به شبکه صدا و سیما و همچنین در ارتباط با مسائل و نیازهای فنی آن بحث و تبادل نظر گردید.

رییس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) افزود: با توجه هزینه های بالای این پروژه مقرر شد معاون فنی صدا و سیما با تیم مرتبط صوت و تصویر از امکانات موجود در واحد سمعی و بصری آستان متبرکه بازدید و نظر کارشناسی خود را اعلام نمایند.

حسینی اشاره کرد:بهره برداری از فیبر نوری امامزاده عبدالله(ع) شهروندان بافقی از پخش زنده برنامه های آستان در آینده نزدیک بهره مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار