مدیرکل مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه تعریف دارد و یک برنامه آموزشی و درسی با محتوا برای آن مشخص شده ، گفت: نباید فعالیت های مربوط به آموزشگاههای علمی در مدرسه انجام شود.
کد خبر: ۳۶۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 21 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید حسن مسعودی در گردهمایی آموزشگاههای علمی و زبان در یزد با بیان اینکه در سند تحول بنیادین، اسناد بالادستی و در دولت تدبیر و امید به صراحت تقویت و توسعه مدارس غیردولتی عنوان شده افزود: امیدواریم با تحقق این امر، در جهت کمک به نظام تعلیم و تربیت گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه صدور مجوز برای فعالیت مراکز آموزشی آزاد علوم و زبان خارجی بر عهده آموزش و پرورش است خاطر نشان کرد: برخی مراکز آموزشی آزاد، دارای شهرت فاقد مجوز فعالیت هستند که این غیر قانونی است.
مدیرکل مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به 23 سال صدرنشینی دانش آموزان استان یزد در آزمون سراسری افزود: در این موفقیت علاوه بر نقش معلمان و اولیای دانش آموزان، نمی توان نقش آموزشگاههای علمی را هم نادیده گرفت .
وی ادامه داد: فعالیت در بخش خصوصی رقابتی مهم است و اولیای دانش آموزان برای تقویت بنیه علمی فرزندان خود ، آموزشگاههایی را انتخاب می کنند که کارایی بیشتری دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد هم گفت: اگر موفقیتی در آموزش و پرورش شاهد هستیم همه مدارس نقش دارند.
احمد شیرزاد با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد اجتماعی است افزود: مشارکت همه آحاد مردم در پیشبرد نظام تعلیم و تربیت ضروری است.
در استان یزد 207 آموزشگاه علمی آزاد و 166 موسسه زبان خارجی وابسته به آموزش و پرورش وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار