معاون فناوری مرکز رشد فناوری ابن‌سینا اعلام کرد:
معاون فناوری مرکز رشد فناوری ابن‌سینا گفت: این مرکز از ایده‌هایی که با بهره‌گیری از فناوری و تکنولوژی‌های نوین می‌تواند در حوزه سلامت تحولات موثر ایجاد کند، حمایت می‌کند.
کد خبر: ۳۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 18 May 2015
به گزارش تابناک یزد، لادن گیاهی در نشست خبری کنگره بین‌المللی تولیدمثل گفت: با گسترش حوزه فعالیت مرکز رشد فناوری پزشکی ابن سینا به مرکز رشد فناوری سلامت زمینه ورود طیف گسترده‌تری از ایده‌های فناورانه که می‌تواند در حوزه سلامت از پیشگیری تا درمان موثر واقع شود فراهم شده است.

وی افزود: ماموریت این مرکز فراهم کردن زمینه ورود کسب و کار و رشد سودآوری برای متخصصانی است که دانش و مهارت آنها می‌تواند به تغییرات با ارزش و موثر در حوزه سلامت بینجامد.

معاون فناوری مرکز رشد فناوری ابن‌سینا گفت: این مرکز از ایده‌هایی که با بهره‌گیری از فناوری و تکنولوژی‌های نوین می‌تواند در حوزه سلامت تحولات موثر ایجاد کند، حمایت می‌کند و مشاوره‌های تخصصی کسب و کار مطالعات بازار، امکان‌سنجی طرح‌ها، تعامل با اندیشمندان و صاحبان تجربه، تسهیل ارتباط با حامیان مالی، برنامه‌ریزی و توانمندی پر شتاب در تجاری سازی و بازارسازی ایده‌ها از خدماتی هستند که این مرکز به واحدهای تحت حمایت خود ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: هم‌اندیشی، همکاری، تعامل و تعالی گرایی برای نفوذ در بازارهای جهانی، مشاوره‌های تخصصی کسب و کار و تعامل با اندیشمندان و صاحبان تجربه، تسهیل ارتباط صاحبان ایده با حامیان مالی و برنامه‌ریزی و توانمندسازی در تجاری سازی و بازاریابی ایده‌ها از خدماتی است که این مرکز به ایده‌های برتر ارائه می‌دهد.

همچنین در پایان این نشست از سایت مرکز رشد فناوری مرکز سلامت ابن‌سینا به آدرس www.ahti.ir رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار