کد خبر: ۳۵۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 08 January 2017
به گزارش تابناک یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به پروژه دو خطه شدن راه‌آهن یزد، گفت: راه‌آهن متن توافق‌نامه با شهرداری یزد را دستکاری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام شیخ عباس زارع شامگاه شنبه در نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به پروژه راه‌آهن یزد در ارتباط با دو خطه کردن مسیر ریل قطار اظهار داشت: در توافق‌های صورت گرفته با توجه به اینکه با دو خطه شدن ریل نیاز به پل‌های جدید یا توسعه پل‌های قبلی وجود دارد، توافق‌هایی بین راه‌آهن و شهرداری صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جلساتی برگزار شد و مفادی برای توافق‌نامه مطرح شد اما پس از اینکه راه‌آهن توافق‌نامه را برای امضا آماده کرد، مشاهده کردیم که اعداد را در آن تغییر دادند و سهم شهرداری را از 40 درصد به 60 درصد رسانده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته هم توافق دیگری صورت گرفت ولی امروز متنی که برای امضا آورده بودند دوباره بخشی از توافق حذف شده بود که این بار به صورت دستی در متن توافقنامه موارد حذف شده را تذکر دادیم.

زارع با بیان اینکه اگر به همین صورت ادامه دهیم سر مردم کلاه بیشتری می‌گذارند، عنوان کرد: خط دومی که در حال اجراست نباید برای مردم مشکل‌ساز شود.

وی افزود: این خط برای شهر آلودگی زیست محیطی و صوتی و مشکلات زیادی ایجاد می‌کند و اگر بخواهند هزینه اضافه هم برای شهر بتراشند واقعا نامناسب است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد به مصوبه شورا برای خرید 10 دستگاه اتوبوس و 33 دستگاه مینی بوس اشاره کرد و گفت: برای خرید اتوبوس‌ها اقدام لازم از سوی شهردرای انجام شده و خوشبختانه در گزارش شهردار بیان شد که سند اتوبوس‌ها به نام شهرداری خورده است.

زارع تصریح کرد: اما به نظر می‌رسد که هنوز اقدام خاصی برای خرید مینی‌بوس انجام نشده و یا گزارشی در این رابطه به شورا اعلام نشده به همین دلیل لازم است که سرعت پیگیری در این حوزه هم افزایش یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار