با حضور مدیر کل امور مالیاتی صورت گرفت:
مدیرکل امور مالیاتی استان :بهره برداری از پارک مالیاتی در منطقه کمتر توسعه یافته ی شهر لیکک بیانگر اهمیت پرداخت مالیات در دست یابی مردم به امکانات رفاهی است.
کد خبر: ۳۵۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 31 December 2016
نخستین پارک مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در لیکک مرکز شهرستان بهمئی به بهره برداری رسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل امور مالیاتی استان در آیین افتتاح این طرح با اشاره به اینکه پرداخت به موقع مالیات گامی برای افزایش طرح‌های عمرانی به ‌ویژه در حوزه عمران شهری و روستایی است از افزایش اعتبارات عوارض و ارزش افزوده به شهرداری‌ها در سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته (سال 1394) در این استان بیش از 270میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.
محمدعلی غفاری با بیان اینکه در هشت ماه اول امسال نیز از این محل نزدیک به 300 میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها کمک شد افزود: بهره برداری از پارک مالیاتی در منطقه کمتر توسعه یافته ی شهر لیکک بیانگر اهمیت پرداخت مالیات در دست یابی مردم به امکانات رفاهی است.و قصد داریم در سایر شهرستانهای استان نیز این برنامه های عمرانی را اجرایی کنیم.
امین جهانیانی پور شهردار لیکک هم در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به اینکه برای این پارک با یک هکتار مساحت چهار میلیارد ریال هزینه شده است گفت: از سال گذشته 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل مالیات به این شهرداری پرداخت شده است.
جهانیانی پور با بیان اینکه در این شهر تاکنون سه پارک احداث شده و یک پارک دیگر نیز در دست ساخت است، سرانه فضای سبز شهر لیکک را کمتر از چهارمتر مربع اعلام کرد و افزود: این پارک با امکانات رفاهی لازم برای استفاده عموم در خیابان حضرت امام خمینی (ره ) شهر لیکک با نام پارک مالیات به بهره برداری رسید.
وی ساخت و طراحی این پارک را بر اساس استانداردهای روز اعلام کرد و گفت: این پارک دارای امکانات و تجهیزات ورزشی، تفریحی و خدماتی مناسب است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
هنوز افتتاح نشده غیر قابل استفاده نشون میده !!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار