حاشیه های برهم زدن سخنرانی معاون روحانی در یزد:
در حالی‌که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه یزد از ضرورت وحدت صحبت می‌کرد، عده قلیلی تلاش کردند سخنان وی را ناتمام بگذارند.
کد خبر: ۳۴۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸ 24 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مشاور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت:درحالی‌که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه یزد از ضرورت وحدت صحبت می‌کرد، عده قلیلی تلاش کردند سخنان وی را ناتمام بگذارند.

جواد هروی اظهار کرد: عده قلیلی در پایان سخنرانی امیری در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه یزد، شعارهایی دادند و سعی کردند که این سخنرانی را ناتمام بگذارند در حالی که آقای امیری سخنرانی خود را به اتمام رساند و در نماز عصر هم شرکت کرد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که عده‌ای تلاش کردند تا فضا را متشنج کنند تا این سخنرانی ناتمام بماند، گفت: این در حالی بود که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره تلاش‌های دولت در سه سال گذشته صحبت می‌کرد.

هروی خاطرنشان کرد: این عده قلیل سعی داشتند سخنرانی معاون پارلمانی رییس‌جمهور را ناتمام بگذارند ولی وی با خونسردی سخنرانی خود را ادامه داد و آن را به اتمام رساند. این در حالی بود که آقای امیری از ضرورت وحدت در کشور صحبت می‌کرد، ولی عده‌ای تلاش کردند مانع ادامه سخنرانی وی شوند که موفق هم نشدند.

هروی در پایان با اشاره به این‌که امام جمعه یزد از رفتار این عده قلیل ناراحت شده بود، گفت: در پایان سفر ما در خدمت آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد بودیم.

همچنین محمدعلی طالبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در گفت و گو با  آنا، درباره شعارهای برخی افراد در نماز جمعه شهر یزد هنگام سخنرانی حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: من خودم امروز حضور داشتم و عده ای سعی داشتند با شعار دادن ایجاد تشنج کنند ولی آقای امیری به صبحت های خودشان ادامه دادند و آن فرصتی که در بین دو نماز وجود دارد را سخنرانی کردند.

وی افزود: آقای امیری در سخنان خود به استقبال بسیار خودب مردم استان یزد از آقای رئیس جمهوری در سفر استانی و همچنین موفقیت های دولت در بخش اقتصادی و برجام اشاره داشته است ولی یک عده ای هم این صحبت ها به مذاقشان خوش نیامده است و شعارهایی هم دادند.

طالبی گفت: تعدادی از خود مردم تلاش کردند که این تعداد افراد معدود را به آرامش دعوت کنند ولی چند دقیه ای این بحث طول کشید و در نهایت به پایان رسید.

معاون استاندار یزد تصریح کرد: مایه تأسف است کسانی که مدعی هم هستند در مکان مقدسی مثل نماز جمعه آن هم در مقابل شخصیتی که مورد تأیید مقامات مختلف است و سابقه کار در مجموعه های مختلف از جمله شورای نگهبان و قوه قضاییه را دارد، چنین رفتاری را انجام می دهند.

وی تأکید کرد: ولی خوشبختانه برنامه با آرامش کامل به پایان رسید و در طول دو روزی هم که جناب آقای امیری در استان بودند، تمام برنامه های ایشان برنامه ها به خوبی انجام شد.


 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
ی کاش مسئولی هم پیدا میشد جواب و پاسخی برای پیگیری قاچاق دارو در داروخانه هلال احمر استان یزد و تبدیل امبولانس به خودرو تشریفات مدیرعامل هلال احمر می داد
واقعا اهمیت یک مسئول مملکت از بیماران خاص بیشتر است؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار