تحقیقات نشان می‌دهد که بررسی عملکرد و ارزیابی بالینی پذیرش آندومتر می­‌تواند به موفقیت هر چه بیشتر روش‌های کمک­ باروری و درمان زوجین نابارور کمک کند.
کد خبر: ۳۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 13 May 2015
به گزارش فارس در مطالعه‌ای که در زمینه بررسی تغییرات بافت آندومتریوم انسان در طول پنجره زمانی لانه‌گزینی جنین و زمان حداکثری پذیرش آندومتر رحم صورت گرفت، مشخص شد پذیرش نامناسب آندومتر باعث شکست حدود دو سوم از موارد لانه‌گزینی­‌های جنین می‌­شود.

بنابراین در این مطالعه درک فیزیولوژی، عملکرد و ارزیابی بالینی از پذیرش آندومتر ومولکول­‌ها و عوامل دخیل در این پذیرش مورد بررسی قرار گرفته است که می­‌تواند در موفقیت هرچه بیشتر روش­‌های لقاح خارج رحمی موثر باشد.

اطلاعات تکمیلی در این خصوص، در اولین کنگره بین‌المللی تولیدمثل که ‌همزمان با اولین جشنواره تولید مثل، 2 تا 4 خرداد سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد، ارائه می‌گردد.

گروه‌های هدف که در این کنگره به آن­ها امتیاز بازآموزی تعلق خواهد گرفت متخصصان زنان، مامایی، اورولوژی، جنین‌شناسی، پزشکان عمومی، دامپزشکان، کلیه گرایش­‌های علوم‌پایه پزشکی، زیست‌شناسی، علوم آزمایشگاهی و پاتولوژی هستند. علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کنگره می­‌توانند به نشانی اینترنتی www.iserb.ir/iserb2015 مراجعه کرده یا با شماره تلفن 22431945 تماس بگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار