کد خبر: ۳۴۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 14 December 2016
به گزارش تابناک یزد، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد با اشاره به اینکه پروژه داروخانه تا داروخانه مشکلات بسیاری از ترافیک مرکز شهر یزد را رفع می‌کند، گفت: بودجه پروژه‌های ترافیکی شهرداری یزد در سال آینده افزایش یابد.
مرتضی شایق  در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با انتقاد از اینکه جلسات کشوری در استان‌های محروم برگزار نمی‌شود، اظهار داشت: متاسفانه به جای اینکه جلسات شهرداری‌های کشور در استانهای محروم از جمله سیستان و بلوچستان برگزار شود، همیشه در استانهای برخوردار انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اعضای شورای شهر خیلی برنامه‌ها و اهدافی داشتند که به بسیاری از این اهداف نتوانستند دست پیدا کنند به همین دلیل گزارشی انتقادی از پروژه‌های شهری تولید شده که بتوانیم به بررسی وضعیت این پروژه‌ها رسیدگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام شورا را باید در بودجه 96 به صورت ویژه ببینیم تا در پایان دوره به پایان برسد، گفت: یکی از پروژه‌هایی که به صورت ویژه مد نظر بود، بحث داروخانه تا داروخانه بود که اجرای آن در رفع مشکلات ترافیکی مرکز شهر کمک شایانی می‌کند.

شایق با بیان اینکه در بحث مسائل ترافیکی و شبکه‌ها باید در سال 96 به صورت پررنگ‌تر وارد شویم، گفت: باید یک سری پروژه‌های خرد و ریز را کنار بگذاریم که بتوانیم این پروژه‌های نیمه کاره را به پایان برسانیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: پروژه پیامبر اعظم(ص)، میدان ابوذر، زیباسازی و بدنه سازی پل‌های حضرت ابوالفضل(ع) و حکیمیان، پروژه سید صحرا، پارکینگ طبقاتی خیابان فرخی و کشتارگاه صنعتی یزد  از جمله پروژه‌های نیمه تمامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: کشتارگاه صنعتی یزد به چند دلیل از جمله موقعیتی و امکانات در کل کشور حتی بی‌نظیر است ولی الان این کشتارگاه بدون استفاده مانده است، در کنار این کشتارگاه گاراژ دام وجود دارد که در هیچ جای کشور چنین امکانی در کشتارگاه‌ها دیده نشده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار