نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام گفت: اقتصاد مبتنی بر دلار جوابگو و کارآمد نیست و چرخ تولید و رونق کشور تنها با اقتصاد مقاومتی، تفکر و مدیریت جهادی جوانان و ایده های خلاق مردم این سرزمین می چرخد.
کد خبر: ۳۴۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 11 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز یکشنبه در همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی، ایده های برتر کارآفرینی و اردوهای جهادی استان ایلام اظهار کرد: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با سیمنار و همایش انجام نمی گیرد بلکه به کاری گیری نیروی توانمند داخلی، استفاده از ایده های خلاقانه و ظرفیت های داخلی می تواند مقوله اقتصاد مقاومتی را تحقق و عینیت بخشد.
 
وی افزود: اقتصاد مبتنی بر دلار جوابگو و کارآمد نیست و چرخ تولید و رونق کشور تنها با اقتصاد مقاومتی، تفکر و مدیریت جهادی جوانان و ایده های خلاق مردم این سرزمین می چرخد.
 
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: فعالان عرصه اقتصاد و تولید علاوه بر اینکه نیازمند فاکتورهایی چون مدیریت و تفکر جهادی باشند باید از بصیرت و بینش محکم و مطمئن برخودار باشند تا تولید و اقتصاد کشور به دام توطئه های دشمنان و رکود و ایستایی نیفتد.
 
وی تاکید کرد: به تجربه ثابت شده هر وقت مسئولان به فرامین و رهنمودهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب عمل کرده اند کشور به پیروزی، موفقیت، اقتدار روز افزون رسیده است بنابراین عمل به این فرامین لازم یک نظام ولایی و مسئولانی ولایت مدار است.
 
وی افزود: با وجود تحریم های ظالمانه و توطئه های آمریکا و هم پیمانانش کشور ایران همچنان قوی و محکم با امنیت و اقتدار کامل به حیات خود ادامه می دهد.
 
به گفته وی، آمریکا از همان ابتدای شکل گیری انقلاب با هدف شکست، تضعیف یا تسلیم نظام حربه های اقتصادی و تحریم های ظالمانه را علیه ملت ایران در پیش گرفت و این وضعیت تاکنون ادامه دارد.
 
حجت الاسلام لطفی گفت: آمریکا و مزدورانش توطئه ها و جنگ های زیادی را در کشورهای منطقه چون عراق، سوریه، یمن و افغانستان به راه انداخته اند ولی مردم آزاده این کشورها با تاسی و پیروی از اندیشه های امام خمینی (ره) به ملت هایی شکست ناپذیر و دشمن ستیز تبدیل شده اند.
 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: آمریکا توان مقابله و جنگ با ایران اسلامی را ندارد و به فرموده و تعبیر امام راحل آمریکا به عنوان یک چاقوکش بین المللی در برابر مردم ایران اسلامی هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون نیز همین گونه بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه شعار ما نمی توانیم نوعی تسلیم و وابسته شدن در برابر غرب است، اضافه کرد: این شعار از سده های گذشته در راستای سیاست های غرب و توسط برخی از روشنفکران غرب زده به داخل کشور رسوخ کرد ولی باید اکنون با این شعار به مقابله همه جانبه پرداخت و جوان ایرانی، نخبگان و دانشگاهیان به فرموده امام راحل باور کنند که می توانند.
 
امام جمعه ایلام یادآور شد: البته جوانان نخبه ایرانی با دستیابی به علوم و فنون مختلف و توان هسته ای خط بطلانی بر روی این شعار استعمارگرانه و دست بافته غرب و آمریکا کشیده اند.
 
این همایش با حضور برخی مسئولان دستگاه های اجرایی، فعالان حوزه های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی در سالن همایش های مجتمع لاله سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام برگزار شد و در پایان از 66 نفر از فعالان اقتصاد مقاومتی و برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان تقدیر شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار