حاشیه های نصب یک بنر در یزد:
مدیرکل بهزیستی استان یزد در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین گفت:ازطرف مسئولین بابت بنر نصب شده در شهر یزد عذرخواهی می کنم.
کد خبر: ۳۴۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 10 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: امسال شعار روز جهانی معلولین « آینده ای که ما می خواهیم جهانی فراگیر و برابر برای همه» نامگذاری شده است.
دکتر جلیل عفتی گفت: این شعار بیانگر آن است که معلولین ما خواهان بهره مندی ازحقوق برابر با سایر شهروندان هستند و به دنبال حقی خاص و ویژه نیستند.
وی با اشاره به توانمندیهای معلولان در عرصه ملی و بین المللی گفت: امروز معلولین و جانبازان ما با شرکت در مسابقات پارالمپیک مقام های برتر جهانی کسب می کنند که این نشان دهند قدرت و توانمندی آنهاست.
وی همچنین کسب 16 مقام در جشنواره بین المللی تئاتر معلولین را توسط هنرمندان یزدی یادآور شد و اظهار داشت: این توانمندیهای در حالی هست که متاسفانه معلولین ما هنوز باید برای داشتن حقوق برابر داد بزنند.
مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به نصب بنر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در هفته گرامیداشت معلولان گفت: در دوره ای که توانمندی معلولین و جانبازان ما در دنیا به رخ کشیده می شود آنوقت ما شاهد نصب بنرهایی با شعارهای خاص در سطح شهر هستیم که معلولین ما را می رنجاند و مسئولین نیز به جای عذرخواهی کار خود را توجیه می کنند.
وی افزود: اگر خدمتی از سوی مسئولین ارایه می شود منتی نیست و من از طرف همه مسئولین بابت نصب این بنرها از همه شما عذرخواهی می کنم و امیدوارم شاهد روزی باشیم که عدالت محقق شود.
گفتنی است؛ در این مراسم محمد فقیه خراسانی، عباس زارع گاریزی، ملیحه امینی اصیل، سیدمحمدعلی پاکنژاد و امیرحسین رادمنش از اعضای شورای شهر یزد حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار