کد خبر: ۳۴۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 10 December 2016
به گزارش تابناک یزد، قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به اینکه امور سخت‌افزاری که در ارتباط با زندگی بشر قرار می‌گیرد، ابزاری برای توسعه است، گفت: ملاک توسعه یافتگی انسان توجه به تغذیه روح و اعمال است.
 ستار محمودی  در آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان وزارت نیرو اظهار داشت: وزارت نیرو به‌عنوان یک وزارت‌خانه‌ای که محل رجوع مردم است، با طیفی از اقدامات انجامی روبه‌رو است.

وی افزود: یک وجه فعالیت وزارت نیرو وجه سخت افزاری است و این وزارت سد، تونل، نیروگاه، خطوط انتقال، دکل، سیم و پست می‌سازد تا خدمتی به مردم ارائه کند ولی همه این موارد سخت‌افزاری و در خدمت توسعه است.

قائم مقام وزیر نیرو عنوان کرد: این‌ها برای دستیابی به توسعه است ولی نمی‌توان این موارد و اقدامات سخت افزاری که انجام می‌شود را خود توسعه دانست.

وی عنوان کرد: وجه دیگری که انجام می‌شود، وجه غیرسازه‌ای و مهندسی است که در زمینه تحقیقات و پژوهش است که سعی در بهینه کردن فعالیت‌های سخت‌افزاری دارد تا رضایت مردم بهتر جلب شود و در مرز دانش حرکت کند.

قائم مقام وزیر نیرو افزود: وجه بعدی که در کار وزارت نیرو وجود دارد، وجه اجتماعی است چرا که این وزارتخانه با آحاد مردم در ارتباط است و از فقیر و ثروتمند روبرو است.

وی  با بیان اینکه خدمات این وزارتخانه آسیب‌پذیر و لحظه‌ای است، گفت: سیل و زلزله و خشکسالی و تغییرات مختلف اجتماعی و طبیعی همه روی این خدمات اثرگذاری می‌کند.

قائم مقام وزیر نیرو بیان کرد: این وزارتخانه با بیش از 200 میلیون نفر در ایران در ارتباط است چراکه سه کار را انجام می‌دهد و در هر کار با تمام مردم ارتباط دارد.

محمودی خاطرنشان کرد: کار کردن در چنین وزارتخانه‌ای وقتی قرار است با کیفیت خوب انجام شود، باید با نیت خوب انجام شود و در صورتی این خدمات انجام می‌شود که انسان در دلش یاد خدا باشد.

وی با اشاره به اینکه اکثر نیروهای وزارت نیرو مهندسی هستند، گفت: عمده این افراد در ارتباط با مردم و ارباب رجوع هستند و نسبتا معدل خوبی در ارتباط با مردم دارد ولی این پایان کار نیست.

قائم مقام وزیر نیرو ضرورت توجه به مباحث قرآنی را ضروری دانست و گفت: وزارت نیرو در این زمینه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و خوشبختانه به مباحث قرآنی در این وزارتخانه توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.

محمودی بیان کرد: مباحث علمی، پژوهشی و مسائل مختلف بیان می‌شود و زمانی که می‌خواهیم این مباحث را به مبانی دینی و قرآنی پیوند دهیم باید به اقدامات صورت گرفته و رفتارهای برخوردی توجه شود.

قائم مقام وزیر نیرو افزود: انسانی که خودش قاضی خودش باشد و روحش را تغذیه کند انسان توسعه یافته است و هیچ تغذیه‌ای بهتر از قرآن در جامعه وجود ندارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار