فرماندار تفت گفت: در پی نصب یک دستگاه در کوه های دهشیر، شایعات بسیاری در مورد آن در فضای مجازی منتشر شد که هیچ‌یک از آنها صحیح نیست و این دستگاه مرتبط با فعالیت های باروری ابرها است.
کد خبر: ۳۴۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 10 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محمود زارع رشکوئیه  اظهار داشت: دستگاهی که در کوه های دهشیر نصب شده، جدید نیست و از مدتها پیش در آنجا نصب شده اما به تازگی کنجکاوی در مورد آن در فضای مجازی آغاز شده است.

وی عنوان کرد: این دستگاه به هیچ وجه ماهیتی شبیه آنچه در فضاهای مجازی به آن پرداخته شده، ندارد بلکه دستگاهی مرتبط با فعالیت های مرکز باروری ابرها است.

زارع رشکوئیه با تاکید بر اینکه این دستگاه به هیچ وجه شی عجیبی نیست، بیان کرد: این دستگاه از اموال وزارت نیرو محسوب می شود که فعالیت های مربوط به باروری ابرها را انجام می دهد و برخلاف آنچه در این زمینه گفته شده، هیچ دخالتی در مباحث خشکسالی ندارد.

فرماندار تفت تصریح کرد: مردم بابت این موضوع به هیچ وجه نگرانی نداشته باشند زیرا این دستگاه پیش از این در مناطقی از استانهای کرمان و اصفهان نیز نصب شده و مربوط به پایش ابرها است.

گفتنی است: طی روزهای اخیر در مورد این دستگاه شایعات مختلفی از کمک به تسریع روند خشکسالی در تفت تا فعالیت های اطلاعاتی برخی گروه‌های معاند در فضای مجازی منتشر شده بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار