شاغلام جواب داد/پیروانی:این 2 پیروزی حاصل همدلی بود/ پیروزی نوین قطره مرودشت در لیگ برتر هندبال/شکست تیم فوتسال بانوان کارا
کد خبر: ۳۴۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 09 December 2016
شاغلام جواب داد
به گزارش تابناک فارس:تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با شکست تیم فولاد یزد به دومین پیروزی خود در لیگ دسته اول دست یافت .
این بازی که از هفته شانزدهم عصر چهارشنبه در شهرستان یزد برگزار شد تیم فجر با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود را شکست داد و به دومین پیروزی پی در پی دست یافت.تیم فجر با این پیروزی با 11 امتیاز همچنان در رده هفدهم جدول باقی ماند و تیم فولاد یزدهم با 13 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارددر رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شر کت دارند که پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر سال 96 را کسب خواهند کرد و چهار تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد.
 
 پیروانی:این 2 پیروزی حاصل همدلی بود
غلامحسین پیروانی در خصوص برتری 2 بر صفر تیم فجرسپاسی مقابل فولاد یزد اظهار داشت:  بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و از جان و دل مایه گذاشتند. در این دیدار همدل بودیم و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم. فولاد نیز بازی خوبی را انجام داد اما ما از فرصت‌های که بدست آوردیم، بهتر استفاده کردیم.
سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به این پرسش که چه تحولی در تیمش ایجاد کرده که توانسته دو پیروزی متوالی را بدست بیاورد، عنوان کرد: فقط سعی کردیم همدل باشیم. باید مسائل مالی بازیکنان حل شود و حداقل 15 درصد از قراردادشان پرداخت شود. حیف تیم فجر است که در این رتبه قرار داشته باشد. این تیم سابقه قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی ایران را دارد. با اینکه از سه دیدار گذشته خودمان هفت امتیاز بدست آوردیم ولی بازهم در رده هفدهم جدول قرار داریم.
پیروانی در مورد اینکه آیا با این وضعیت مالی در نیم فصل بازیکن جدیدی را جذب خواهند کرد یا خیر، گفت: با این وضعیت نمی‌شود بازیکنی جذب کرد. پادشاهی طبل و سپاه می‌خواهد، بدون پول نمی‌شود بازیکنی را جذب کرد.
 
پیروزی نوین قطره مرودشت در لیگ برتر هندبال
تیم نوین قطره شهرستان مرودشت درهفته پنجم بیست و نهمین دوره رقابت های هندبال برتر مردان کشور برابر تیم شهرداری ارومیه پیروز شد .
این بازی کهدر سالن ورزشی شهرستان مرودشت برگزارشد تیم میزبان با نتیجه 30بر 24 حریف خود را مغلوب کرد.
از این دیدار استقبال خوبی از سوی تماشاگران مرودشتی شد طوری که تمام سکوهای سالن را پر کردند.
در پایان هفته پنجم این بازی ها تیم نفت و گاز گچساران با 8 امتیاز در رده نخست جدول جای دارد و تیم نوین قطره مرودشت هم با 6 امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده است.
 
شکست تیم فوتسال بانوان کارا
تیم فوتسال بانوان کارای شیراز در هفته دوازدهم لیگ برتر 10 به 2 مقابل دانشگاه آزاد رده دومی شکست خورد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار