به مناسبت هفته معلولين صورت گرفت
همزمان با گراميداشت هفته جهاني معلولين مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران با حضور در مركز نگهداري معلولان امام هادي (ع) سازمان بهزيستي اين شهرستان ، از اين افراد بازدید به عمل آوردند
کد خبر: ۳۳۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 06 December 2016
مهندس امين محمدي مديرعامل و جمعي از مديران اين شركت به مناسبت هفته معلولين با حضور در مركز نگهداري معلولان امام هادي(ع) با افراد حاضر در این مرکز دیدار کردند.

در اين بازديد ابتدا مسئول نگهداري معلولان امام هادي (ع) گچساران ضمن خوشامدگويي به مديرعامل و هيئت همراه وي ، به نحوه رسيدگي و ساماندهي معلولين در آن مركز پرداخت و اظهار داشت : حضور مسئولين و مديران در چنين مراكزي باعث ايجاد انگيزه براي خدمت بهتر به جامعه مي شود.

موسوي افزود: اميدواريم بتوانيم با كمك و همكاري مجموعه مديران و كاركنان صنعت نفت گچساران خدمت به جامعه معلولين را افزايش دهيم.

درادامه اين ديدار نیز امين محمدي مديرعامل نفت وگاز گچساران ضمن تبريك هفته جهاني معلولان به خدمتگزاران اين قشر از جامعه اظهار داشت: خدمت كردن به معلولين و نيازمندان افتخاری بسيار بزرگ است.

وي ادامه داد : عمل ايثارگرانه شما در خدمت به معلولين و محرومين يك عمل والاي انساني در جهت رضاي خداوند است  كه فقط او مي تواند پاداش اين كار را نصيب شما نمايد.

محمدي افزود : در شرايطي كه عده اي از اين عزيزان دچار مشكلات و كمك مالي  و بي سرپرست هستند وظيفه مردم و آحاد جامعه است كه كمك يار شما در كار خير باشند.
 مديرعامل نفت و گاز گچساران عنوان كرد : مجموعه مديران شركت نفت گچساران آمادگي اين را دارد تا بتواند در حد توان خود به اين مركز كمك رساني كند .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار