مدیر کل کمیته امداد یزد گفت: مرمت و ساخت مسکن مددجویان در سطح این استان محور فعالیت های عمرانی این نهاد در سالجاری است .
کد خبر: ۳۳۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 04 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده  در آیین تکریم و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان مهریز افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال یک هزار و 600 واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن استان ساخته می شود.
وی ادامه داد: برای تسریع در مرمت و بخصوص ساخت مسکن مددجویان زیر پوشش در یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان به همکاری مردم ، مسئولان و مشارکت جدی خیران نیاز است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: با ساخت و ساز مسکن مددجویان بسیاری از مشکلات افراد زیر پوشش در استان رفع می شود و باید همه مردم در قبال آن احساس وظیفه کنند.
علیزاده از همکاری و همراهی مردم ، مسئولان و خیران با این نهاد در زمینه های مختلف و بخصوص مرمت و ساخت و ساز مسکن مددجویان قدردانی کرد و خواستار تداوم این همراهی ها شد.
همچنین فرماندار مهریز در سخنانی به اهمیت محرومیت زدایی و خودکفایی مددجویان و خانواده های زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان با همکاری همگان و برنامه ریزی جدی اشاره کرد.
سید محمد رستگاری گفت: خدمت به افراد نیازمند جامعه و مددجویان در نظام اسلام یک توفیق است که نصیب هرکسی نمی شود و باید همه قدر این را در ارتقای خدمات به جامعه هدف بدانند.
وی همچنین از تلاش های مدیر سابق کمیته امداد مهریز قدردانی کرد و برای مدیر جدید در انجام وظایف و برنامه های مختلف محوله این نهاد آرزوی موفقیت کرد.
در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات سید مهدی حسینی مبارکه به جای وی احمد ایزدی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز معرفی شد.
هم اکنون 40 هزار نفر از جمعیت استان یزد در قالب 25 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
افزون بر سه هزار نفر مددجو در طول سال از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز استفاده می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار