امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: هفته بسیج گرامیداشت روحیه شهادت طلبی، آرمان گرایی و ولایت مداری است.
کد خبر: ۳۳۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 25 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: تشکیل بسیج یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هفته بسیج گرامیداشت روحیه شهادت طلبی، آرمان گرایی و ولایت مداری است.
 
وی افزود: آثار و برکات ابن شجره طیبه در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید بطوری که حماسه های بزرگ و پیروزی های غرور آفرین در آن زمان بدست توانمند نیروی مردمی بسیج تحقق یافت.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: چنانچه تفکر و اندیشه بسیجی در مدیریت کشور در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حاکم باشد موجب پیشرفت و همچنین نا امیدی دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.
 
خطیب جمعه ایلام با بیان اینکه استعمارستیزی و عدالت خواهی تفکر بسیجیان است، یادآور شد: نهاد مقدس بسیج مورد بغض و کینه دشمنان خارجی و هم جریان های داخلی نفاق بود بطوریکه گاهی بسیج را به حزب گرایی و قشر گرایی متهم کرده اند.
 
وی در ادامه با تسلیت ارتحال آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی گفت: ایشان یکی از چهره های درخشان حوزه علمیه و از پیشکسوتان نهضت امام راحل است که در دوران تصدی جایگاه قضا منشا خدمات بزرگی بودند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف اظهار کرد: وقف از با سابقه ترین مسایل ارزشمند اسلام است که در همه جوامع اسلامی نقش داشته که در تحقق اقتصاد اسلامی و اسلامی کردن اقتصاد نقشی مهم و تاثیر گذار دارد.
 
امام جمعه ایلام همچنین به هشتم آذر روز نیروی دریایی نیز اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی جمهوری اسلامی از کارآمدترین نیروهای نظامی جهان است که حضورش در آب های بین المللی برای برقراری امنیت از افتخارات بزرگ این نیرو محسوب می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار