کد خبر: ۳۳۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 23 November 2016

به گزارش تابناک یزد،نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به وضعیت باشگاه فولاد یزد گفت: با توجه به اینکه مدیریت قبلی باشگاه اعلام کردند که توانایی تامین منابع مالی را ندارند در حال حاضر پیگیر وضعیت حفظ باشگاه هستیم تا بتوانیم آن را به صورت سهامی اداره کنیم.

سید ابوالفضل موسوی در این رابطه اظهار کرد: چند روز مانده به آغاز لیگ فوتبال باشگاه های کشور مطلع شدیم که باشگاه فولاد قصد ندارد ادامه دهد و پس از آن با توجه به پیگیری‌ها اطلاع یافتیم که اتفاق خاصی رخ نداده و با بازیکنان قرارداد هم امضا نکرده اند .

وی افزود: بنده با بازیکنان تیم صحبت کرده و گفتم که وجود این تیم به درد ورزش هم در کشور و هم در شهر یزد می‌خورد و ما هم به دنبال این هستیم که تا جایی که امکان دارد حمایت لازم را به عمل آوریم.

این نماینده مجلس ادامه داد: بعد از آن خواسته شد با بازیکنان قرارداد ببندند که همان شب این اتفاق  هم افتاد و بنده هم پشت قرارداد به عنوان شاهد و ناظر امضا کردم که تضمین می کنم به آن‌ها پول دهند.

موسوی خاطر نشان کرد: موضوع اصلی این است که سهامداران باشگاه نمی‌توانستند هزینه های سال جاری را تامین کنند و در مورد قراردادها هم با پیگیری ها و پادرمیانی‌هایی که انجام شد توانستیم پول مورد نیاز را مهیا کنیم. حتی بنده ۴، ۵ بار با مسئولین ورزشی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان صحبت کردم و تاکید داشتم که اولویت اول حفظ باشگاه باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در هفته اخیر ظاهرا مسئولان شرکت فولاد به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند تیم را اداره کنند و قصد دارند آن را تحویل دهند البته به این معنا نیست که قصد دارند واگذار کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: آنچه که به دنبال آن هستیم این است که باشگاهی تشکیل شود و سهامداران آن صنایع یزد باشند و بعد عنوان تیم تغییر یافته در واقع از انحصار یک شرکت خاص در آید به عنوان مثال صنعت و معدن یزد نام گیرد .

موسوی درباره اینکه چرا مدیر قبلی باشگاه از تیمداری انصراف داده گفت: مسئول باشگاه صاحب کارخانه فولاد بوده و مدیریت هم به شخصی که وکیل حقوقی شرکت فولاد بوده است، سپرده شده است. لذا انصراف دادن به دلیل مشکلات مالی بوده که نتوانسته‌اند تامین کنند و دلیل اصلی همان عدم تامین منابع مالی بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
آقای نماینده خوب است شما به اتفاق همکارانتان در مجمع نمایندگان استان یزد به شرکت فولاد آلیاژی ایران سری بزنید. اطلاع داشته باشید مدیر کل بازنشسته سابق آموزش و پرورش استان یزد که تجربه ای در زمینه فولاد ندارد بعنوان مدیر دفتر مطالعات راهبردی و امور زیر بنایی انتخاب شده است. مبارک شما و اصلاح طلبان و بخصوص فرهنگیان یزدی باشد که رئیس هیئت مدیره کارگزارانی لااقل یکی از شما را به شرکت راه داد حالا تخصصی ندارید بماند. برای فولاد آلیاژی آب نمی شود برای هم گروههای شما نان که می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار