در ایام اربعین حسینی بیش از 34 هزار و 770 مسافر و زائر معزز اربعین اباعبدالله الحسین(ع) در راه آهن خراسان جا به جا شده اند.
کد خبر: ۳۳۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 23 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در راستای تسهیل در جابجایی زائرین در ایام اربعین حسینی از تاریخ 20 آبان تا 30 آبان ماه سال جاری تعداد 24 هزار و 672 مسافر و زائر اربعین اباعبدالله الحسین(ع) از مشهد به شهرهای تهران، اهواز و خرمشهر توسط 45 رام قطار مسافری، علاوه بر ظرفیتهای جاری روزانه که80 رام قطار مسافری فوق العاده و جابجایی 31 هزار و 288 مسافر و زائر معزز به صورت ورودی و خروجی به مشهد مقدس که در سیر می باشد، جابه جا شده اند.
محمد هادی ضیایی مهر افزود: همچنین جهت بازگشت زائرین معزز از شهرهای خرمشهر، اهواز و تهران به مشهد مقدس در بازه زمانی اول تا پنجم آذر ماه نیز علاوه بر ظرفیتهای موجود روزانه تعداد 10 هزار و 100 نفر ظرفیت با 16 رام قطار مسافری ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: به لطف خداوند متعال، با عنایت خاصه و همیشگی امام هشتم(ع) و تلاش کلیه همکاران در راه آهن خراسان ضمن ارائه خدمات به زائرین و عزاداران اربعین حسینی تلاش میشود با ایجاد ظرفیت ریلی مناسب بستر و شرایط مطلوب را برای تشرف هیئتهای مذهبی به مشهد مقدس و همچنین برگشت زائرین پیاده برای ایام دهه آخر ماه صفر فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار