نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: هر مسئولیت، پست و ریاستی که دارید اگر تشخیص دادید یک نفر بهتر از شما برای این پست وجود دارد باید بر حسب وظیفه کناررفته و پست را تقدیم کنید.
کد خبر: ۳۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 10 May 2015
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه تروریست در دنیا محصول وهابیت است، گفت: بزرگترین جنایت ها در عصر معاصر شکل می گیرد.

به گزارش مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و با بیان اینکه بلای همگانی وجود دارد که گریبان اکثر انسان ها را گرفته است، اظهار داشت: انسان ها به دلیل وسوسه های شیطان، خود پرستی و هوا پرستی مرتکب گناهی نابخشودنی شده اند.

   وی با بیان اینکه کمتر گناه نابخشودنی وجود دارد ولی برخی از گناه ها بخشودنی نیست، ابراز داشت: گناه ها دامنه وسیعی دارد اما برخی از گناه ها مورد غفلت قرار گرفته و ممکن است دامن گیر همه شده باشد.

   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید برخی هستند که راه خدا را به روی مردم می بندند و اگر نتوانند ببندند، راه را کج می کنند، بیان کرد: بستن راه خدا بر مردم و یا کج کردن راه گناهی نابخشودنی است.  

 آیت الله محمدی با بیان اینکه بزرگترین جنایت ها در عصر معاصر شکل می گیرد، بیان کرد: گناه بستن یا کج کردن راه بر مردم دامن گیر است و آمریکا این دجال بزرگ و دجال های پایین تر راه را بر مردم مستضعف، فقیر، گرسنه، تشنه و استضعاف فکری ومالی دارند، بسته یا کج کرده اند.

   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه اکنون یهود و نصاری نمی گویند خدا و وحی دروغ است اما به اندازه ای تورات و انجیل دستکاری و تحریف و یک سلسله خرافات به مردم داده شده است که مردم طبق آن حرکت می کنند، بیان کرد: گناه نابخشودنی وجود ندارد اما اگر یک نفر برای خدا شریک قائل شود و با شرک بمیرد، قابل بخشش نیست.  

 آیت الله غیاث الدین طه محمدی عنوان کرد: امام جماعت فقط امام جماعت پیر زن و پیرمرد ها نیست بلکه برای همه است و باید همه اعم از کودک، جوان وغیره را جذب کند.

   وی با بیان اینکه هر مسئولیت، پست و ریاستی که دارید اگر تشخیص دادید یک نفر بهتر از شما برای این پست وجود دارد باید بر حسب وظیفه کناررفته و پست را تقدیم کنید، بیان کرد: اگر فردی این کار را کرد نشانه ایمان و تقواست اما اگر نه این فرد به خدا رسول خدا و امت خیانت کرده است.  

 نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان با بیان اینکه خدا نکند انسان برای هوی وهوس ومطامع پوشالی دست به کاری بزند، ادامه داد: شیطان درونی و بیرونی شوخی نیست.

   آیت الله محمدی با بیان اینکه آل سعود تاکنون چندین بار یمن را کوبیده است، ابراز داشت: کسانی که خدمت گذار حرم الهی هستند سیلوی گندم یمن را بمباران کردند که گندم ونان نداشته باشند.

   وی در خطبه های دوم نماز جمعه همدان با بیان اینکه اگر سراسر عالم را کفر گرفت باید شیعه واقعی باشیم، عنوان کرد: امروز، روز بیماری های خاص و صعب العلاج و برخی از بیماری ها هم از نظر مالی و تحمل بیماری خیلی سخت است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار