رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با قهرمانی بابل به‌کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۳۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 17 November 2016
روز دوم رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان مازندران «یادواره شهدای ورزشکار» با حضور علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محمودآباد و سرخ‌رود، یوسف‌پور فرماندار محمودآباد و سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی در ساحل دارایی این شهرستان برگزار شد.
 
قبل از برگزاری دیدارهای نهایی از سوی اداره ورزش و جوانان، کانون بسیج ورزشکاران و هیأت کشتی محمودآباد از خانواده 12 شهید ورزشکار استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.
 
روز دوم این دوره از مسابقات در حالی برگزار شد که  75 کشتی‌گیر از 22 شهر و بخش مازندران در رده سنی بزرگسالان و در چهار وزن در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سه زمین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
در بخش تیمی این رقابت‌ها تیم‌های شهرستان‌های بابل، قائم‌شهر و نور با کسب 31، 25 و 25 امتیاز به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.
 
در بخش رده‌بندی انفرادی این رقابت‌ها اوزان 70-60 کیلوگرم نیما اشقاقی از جویبار، وحید دیوسالار از نور رتبه اول و دوم و مهران خانلری از جویبار و علی علیزاده از آمل به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
 
در اوزان 80-70 کیلوگرم سیدجعفر قاسمی از سیمرغ مقام نخست، حسین الیاسی از قائم‌شهر مقام دوم و حسین خداکرمی از نور و امان رحمانی‌زاده از بابل به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
 
پژمان فضل‌الله‌تبار از بابل، امید هادی‌نژاد از قائم‌شهر به‌ترتیب رتبه‌های اول و دوم و مجتبی میرزایی از آمل و مهربان فرهادی از ساری به‌صورت مشترک موفق به کسب مقام سوم در اوزان 80-90 کیلو گرم شدند.
 
در وزن مثبت 90 کیلو گرم اکبر صفرپور از فریدونکنار، ایمان محسن‌زاده از بابل رتبه‌های اول و دوم و میثم ریاحی از نور و مهرشاد محمدی از نوشهر به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با شرکت بیش از 190 کشتی‌گیر به‌مدت دو روز در ساحلی دارایی محمودآباد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار