رئیس کمیته امنیتی مراسم اربعین حسینی در عراق شامگاه سه شنبه به منظور بازدید از مرزهای مهران و زرباطیه و دیدار و گفت و گو با فرماندهان انتظامی و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به مهران سفر کرد.
کد خبر: ۳۲۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 16 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سپهبد محمد اظهار کرد: امنیتی که امروز در مسیر زائران اربعین حسینی در عراق ایجاد شده، حاصل تلاش و گسترش نیروهای عراقی در تمامی طول مسیر تردد زائران است.
 
وی افزود: نیروهای عراقی به منظور تامین امنیت زائران در تمام مسیرهایی های منتهی به کربلا، بغداد، نجف و سامرا حضوری گسترده و چشمگیر دارند.
 
رئیس کمیته امنیتی اربعین در عراق با اشاره به اجرای عملیات آزاد سازی موصل گفت: از تمامی نیروهایی که در این عملیات حضور ندارند برای تامین امنیت زائران اربعین استفاده می کنیم.
 
سپهبد محمد تاکید کرد: نیروهای احتیاط، اضطراری، پلیس محلی، امداد، حشد العشبی، واکنش سریع و برخی از یگان های ارتش در تامین امنیت مراسم اربعین دخیل هستند.
 
وی با بیان اینکه کل دستگاه امنیتی عراق برای تامین امنیت اربعین پای کار آمده اند، یادآور شد: مردم نیز برای تامین امنیت مراسم اربعین تلاش می کنند و خود را مسئول می دانند.
 
رئیس کمیته امنیتی مراسم اربعین عراق در رابطه با امنیت مرزهای عراق با کشورمان هم گفت: هیچ کشوری در دنیا تسلط کاملی بر مرزها ندارد زیرا کنترل کامل مرزها نیازمند بکارگیری تجهیزات گسترده و پیشرفته است ولی در مرزهای با جمهوری اسلامی ایران با توجه به تعامل و همکاری مطلوب طرفین مشکلی نداریم.
 
سپهبد محمد شامگاه سه شنبه به منظور بازدید از مرزهای مهران و زرباطیه و دیدار و گفت و گو با فرماندهان انتظامی و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به مهران سفر کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار