فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، هیئات مذهبی را زمینه‌ساز فراگیری تمدن اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) دانست.
کد خبر: ۳۲۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 15 November 2016

به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی در گردهمایی بزرگ مداحان، شعرای آیینی و هیئات مذهبی استان یزد در حسینیه ثارالله ضمن تقدیر از برنامه‌های هیئات مذهبی استان یزد در طول ایام ماه محرم و صفر اظهار داشت: کسانی که توفیق یافتند در این ایام برنامه‌های قطعه شعری برای امام حسین و مصائب عاشورا بسرایند یا با مداحی خود مردم را نسبت به این واقعه عظیم آگاه کنند، برگزیدگانی هستند که این توفیق با عنایت ائمه اطهار(ع) و امام حسین(ع) به آنها داده شده است.

وی تاکید کرد: نقش مداحان، شعرای آیینی و هیئات مذهبی در هیچ برهه‌ای از تاریخ به این اندازه حائز اهمیت نبوده زیرا اکنون هیئات مذهبی، شعرای آیینی و مداحان می‌توانند با برنامه‌های خود به همه مردم جهان، دوستان و دشمنان اسلام و حتی افراد نفوذی بگویند که راه ما راه امام حسین(ع) است.

سردار فتوحی خاطرنشان کرد: کشور و ملتی که مسیر امام حسین(ع) را انتخاب کرده باشد، در مسیر حق‌ قدم برداشته و در برابر بسیاری از توطئه‌های دشمنان اسلام مصون است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خطاب به اعضای هیئات مذهبی، شعرا و مداحان بیان کرد: شما اجازه ندهید عده‌ای فرصت‌طلب بین مردم و مسؤولان و رهبری فاصله بیاندازند.

وی افزود: این شما هستید که به نام انقلاب اسلامی، زمینه را برای فراگیر شدن تمدن اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) فراهم می‌کنید و نوع فعالیت هیئات، مسؤولیت سنگینی بر عهده شما گذاشته است.

سردار فتوحی تاکید کرد: نقشه امروز دشمن فاصله انداختن بین مردم و مسؤولان و رهبری است و همه ما باید در برابر این مسئله هوشیار و حساس باشیم.

وی در مورد ویژگی‌های اسلام انقلابی و افراد انقلابی بیان کرد: نمی‌شود که مدعی اسلام انقلابی باشیم و با کفار نیز دست بدهیم و نمی‌شود که اسلام ناب محمدی(ص) باشد و با دشمنان به‌ویژه آمریکا دست بدهیم چون رسالت ما نابودی دشمنان اسلام است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار