کد خبر: ۳۲۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 06 November 2016
به گزارش تابناک یزد، رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر یزد با انتقاد از اینکه برخی افراد پروژه‌های شورای شهر را به انتخابات گره می‌زنند، گفت: ربط دادن خدمات شورا به انتخابات بی‌انصافی است.
مرتضی شایق در سیصد و بیست و پنجمین نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد در سال پایانی کار شورای شهر بیان می‌کنند که اعضای شورای شهر برای رای‌گیری از مردم اقدام به فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورا موظف هستند که تاپایان زمان شورا فعالیت کنند و این که عده‌ای چنین مباحثی را مطرح می‌کنند اصلا درست نیست، اگر قرار باشد مسئولان به دلیل چنین حرف‌هایی کار خود را تعطیل کنند، فعالیت‌های مردم همه روی زمین می‌ماند.

شایق گفت: در صورتی که قرار است سازمان بازرسی به وضعیت حضور بازنشسته‌ها در شهرداری نظارت کند، به فعالیت بازنشسته‌ها در تمام ادارات رسیدگی کند.

وی در ارتباط با متکدیانی که در سطح شهر یزد به تکدی‌گری می‌پردازند، خاطرنشان کرد: بعضی افرادی که در یزد به تکدی‌گری می‌پردازند، سابقه‌دار هستند و به زندان هم رفته‌اند.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر یزد در هنگام مطرح شدن نام گذاری میدانی در یزد به نام عملیات فتح المبین، با اشاره به اینکه ما وارث یک عده‌ای هستیم که جواب پس دادن به آنها خیلی مشکل است، گفت: شهدا از تمام وجود خود برای حفاظت از این خاک و میهن گذشتند.

شایق ادامه داد: در زمان عملیات و زیرپلهای منطقه عملیات فتح‌المبین، نوجوانان 16 و 17 ساله دست در گردن همدیگر به شهادت رسیدند، اینها بزرگترین حق را برگردن ما دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار