معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت: طرح اکرام ايتام يکي از موفق‎‎ترين طرح‎‎هاي کميته امداد است.
کد خبر: ۳۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 06 May 2015
به گزارش تابناک یزد، "مهدي حجازي مهريزي" با بيان اين مطلب در جمع حاميان طرح اکرام شهرستان اردکان، افزود: طرح اکرام طرحي است که از نيمه دوم سال 1378 توسط کميته امداد امام خميني(ره) به اجرا در آمده است و به موجب آن حمايت مالي از ايتام تحت حمايت اين نهاد به خيرين و حاميان واگذار شد.

وي با بيان اين‌ که طرح اكرام، برنامه انسان دوستانه‏‏اي براي ياري و حمايت از كودكان بي سرپرست است، اظهار كرد: مي‏‏توان با تقويت سرمايه‏‏هاي اجتماعي و ترويج سنت حسنه انفاق و اکرام بستر مناسبي جهت پيشبرد اهداف و چشم انداز امداد در اين زمينه فراهم آورد.

حجازي مهريزي گفت: بر اساس طرح اکرام ايتام، خيرين و نيکوکاران سرپرستي يک يا چند يتيم را برعهده مي‎‎گيرند و ماهيانه حداقل مبلغ 300 هزار ريال براي حمايت از هر يتيم انتخابي پرداخت مي‏‏كنند.

به گفته معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد يزد، هم‏اکنون يک هزار و 700 يتيم تحت پوشش کميته امداد استان يزد هستند که به ازاي هر يتيم پنج تا شش حامي، آنها را مورد حمايت و سرپرستي خود قرار داده‎‎اند.

"عليرضا خليلي" مدير کميته امداد اردکان هم در اين نشست گفت: با برنامه‎‎ريزي دقيق و استفاده صحيح از منابع و امکانات موجود مي‎‎توان بهترين سرمايه‎‎گذاري را در زمينه فعاليت‎‎ها و طرح‎‎هاي متنوع اين نهاد انجام داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار