معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از اقدامات معاونت خدمات شهری در مهرماه سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۳۱۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 25 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، شهرام لازمی زارع با بیان اینکه رشد روز افزون جمعیت و توسعه نیازهای اجتماعی سبب می شود که محیط شهری دچار تغییراتی شود، گفت: در این راستا شهرداری اردبیل به عنوان متولی اداره شهر و مسئول عمران، آبادانی ، توسعه و تامین امکانات و تسهیلات خدماتی- رفاهی و حوزه معاونت خدمات شهری به عنوان مجری طرح ها و پروژه های خدماتی و رفاهی، وظیفه برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری و رفاهی را در راستای وظایف و مسئولیت های شهرداری بر عهده دارد .
 

 
وی افزود : معاونت خدمات شهری اردبیل در دو حوزه عمرانی و خدمات شهری  در مناطق 4 گانه به مردم ارائه خدمت می کنند که طی تماس های دریافتی از مردم بیشتر مطالبات در حوزه خدمات شهری است.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل بااشاره به عملکرد خدمات شهری درمناطق 4گانه گفت: در ماه گذشته بالغ بر 90 درصد از مطالبات مردم در حوزه خدمات شهری و عمرانی پیگیری وبه آنها رسیدگی شده است.

لازمی زارع در تشریح عملکرد معاونت خدمات شهری در مهرماه سال جاری گفت: در حوزه خدمات شهری جمع آوری زباله ها و نخاله ها،هرس درختان و بستن شیر آب فضای سبز،رسیدگی به روشنایی پارکها،رفع آبگرفتگی،جمع آوری سگهای ولگرد،اخطار به کارگران شهرداری درآتش زدن زباله ها،رسیدگی به ساخت و سازهای غیر قانونی و... از مهمترین اقدامات این اداره بوده است .

وی آسفالت ریزی، جمع آوری نخاله ساختمان،لکه گیری، تعمیر آبرو رسیدگی به نشست زمین و پرکردن چاله ها و... را نیز از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل در مهر ماه سال جاری بیان کرد .

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل تصریح کرد : همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکلی با شماره 137 خدمات شهری شهرداری اردبیل تماس بگیرند تا همکاران ما نسبت به رفع آن اقدام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار