کد خبر: ۳۱۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 24 October 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به این‌که دردولت تدبیر و امید فعالیت‌های خوبی در حوزۀ پدافند غیرعامل انجام شده است، گفت: ایجاد زمینه‌های جذب مشارکت مردم و حضور مؤثر نخبگان جامعه در حوزه پدافند غیر عامل ضروری است.

 «محمدعلی طالبی» در نشست اعضای شورای پدافند غیرعامل و رؤسای کمیته‌های یازده‌گانۀ پدافند غیرعامل استان با نمایندۀ ولی‌فقیه در استان و امام جمعۀ یزد که در دفتر نمایندۀ ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در دو سال اخیر مسائل مهم و اساسی این حوزه در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی استان قرار گرفته و کارهای بسیار خوبی در حوزۀ پدافند غیرعامل انجام شده است.

وی با اشاره به تأکیدهای مقام معظم رهبری نسبت به موضوع پدافند غیرعامل گفت: موضوع دفاع غیرنظامی از اهمیت فراوانی برخوردار است و شرایط و تهدیدات منطقه‌ای و تروریستی امروز نشان می‌دهد که چه میزان در فرمایشات مقام معظم رهبری دربارۀ پدافند غیرعامل دوراندیشی وجود داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: زمان آن فرا رسیده است که موضوع پدافند غیرعامل در میان مردم تبیین و فرهنگسازی شود که برای تحقق این مهم علاوه بر مشارکت خود مردم نیاز به ورود نخبگان جامعه، روحانیون و صاحب‌نظران به حوزۀ پدافند غیرعامل است.

طالبی به آغاز هفتۀ پدافند غیرعامل از امروز دوم آبان تا شنبه هشتم آبان ماه اشاره کرد و ادامه داد: این یک هفته ظرفیت‌های خوبی را برای عمومی کردن موضوع پدافند غیرعامل و آگاهی بخشیدن به جامعه در این رابطه فراهم می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های نکوداشت هفتۀ پدافند غیرعامل با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه به خوبی و شایستگی انجام شود
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار