رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز دوره آموزشی تخصصی «استعدادهای قرآنی» در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 23 October 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد  اظهار کرد: دوره آموزشی تخصصی استعدادهای قرآنی چند سال پیش در تهران برگزار شد و نفرات ممتاز در زمینه قرائت قرآن از استان‌های مختلف به مدت سه سال شرکت کردند بدین نحو که افراد از استان هر شش ماه یکبار به مدت یک هفته در این دوره شرکت می‌کردند.
وی ادامه داد: در سال جاری قرار شد دوره‌ها به صورت استانی برگزار شود و نوجوانان پسر بین ۱۰ تا ۱۷ سال که در زمینه قرائت قرآن استعداد دارند شناسایی شوند و در این راستا پس از ثبت‌نام در شهرستان‌ها آزمون اولیه بین این افراد برگزار شد و در این آزمون ۷۰ نفر از شهرستان‌های استان شرکت کردند و نفرات ممتاز مشخص شدند.     
حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه ضمن دعوت از اساتید برجسته مجددا آزمونی برگزار و ۲۵ نفر برای شرکت در دوره آموزشی انتخاب شدند و در اولین مرحله ۲۵۰ ساعت کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف قرآنی ترتیب داده شد.
وی ادامه داد: در این دوره ۶۰ ساعت وقف و ابتداء، ۷۰ ساعت صوت و لحن، ۴۰ ساعت حفظ قرآن، ۵۰ ساعت ترجمه و مفاهیم، ۳۰ ساعت آموزش سبک زندگی قرآنی و به صورت ۱۵ روز یکبار برگزار می‌شود. 
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به افتتاح این دوره در روز جمعه ۳۰ مهرماه با حضور افراد برتر و خانواده‌های آنان تصریح کرد: در این مراسم در خصوص نحوه برگزاری این دوره آموزشی تخصصی با حضور اساتید و شرکت‌کنندگان بحث و تبادل‌نظر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار