مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از عضویت بیش از ۲۱۵ روشندل در کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 20 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، رباب عزیز خانی در مراسم تجلیل از اعضا و داوطلبان بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی استان با وجود محدودیت‌های اعتباری تلاش خود را جهت حمایت از روشندلان به کار بسته است.

وی با بیان اینکه استعدادهای کم‌نظیری در بین روشندلان وجود دارد، متذکر شد: تلاش شده با تولید کتب صوتی، برگزاری جلسات کتاب‌خوانی و نقد کتاب زمینه‌های پرورش فکری روشندلان فراهم شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این راستا به تولید کتب صوتی در این نهاد و برای روشندلان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر ۱۱۰ کتاب صوتی در استان تولید شده و این به غیر از جزوات درسی و علمی است.

وی تعداد کل کتب صوتی موجود در کتابخانه‌های عمومی استان را شش هزار عنوان برشمرد و تأکید کرد: این کتب به سادگی از طریق گوشی‌های همراه و یارانه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

عزیز خانیبا اذعان به اینکه این کتب برای روشندلان تولید می‌شود، تصریح کرد: با این وجود به منظور ترویج فرهنگ مطالعه کتب صوتی تولیدی کتابخانه‌های عمومی استان در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌گیرد.

در این جلسه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل فریبا احمدی نیز به ضرورت حمایت از روشندلان و تسهیل زمینه‌های تحصیل و اشتغال آن‌ها تأکید کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار