نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مشارکت گسترده آحاد مردم ولایی در نخستین همایش بزرگ هیات های مذهبی در حسینیه امیر چقماق را خواستار شد.
کد خبر: ۳۱۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 15 October 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری  در جمع دست اندرکاران برگزاری مراسم سوم امام حسین (ع) و تجمع بزرگ هیات های مذهبی دارالعباده با تسلیت شهادت حضرت سید الشهدا (ع) افزود: مردم ولایتمدار یزد و مناطق تابعه استان، پرشور در مراسم سوم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در صبح و عصر در حسینیه امیر چقماق مشارکت جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: برگزاری باشکوه مراسم سوم در مسجد ملااسماعیل و همچنین حضور هیات های مذهبی در تجمع عصر در حسینیه امیرچقماق اوج دلبستگی مردم این دیار به ائمه اطهار (ع) و بخصوص سید و سالار شهیدان عالم را نشان می دهد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: آحاد مردم انقلابی و ولایی یزد باید با حضور گسترده در این دو مراسم بار دیگر جلوه های زیبایی از حسینیه ایران را در منظر مردم قهرمان ایران نشان دهند.
ناصری گفت: برای برگزاری باشکوه دو این مراسم کارهای خوبی انجام گرفته و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان شاهد برگزاری هرچه بهتر این دو برنامه بزرگ مذهبی باشیم.
در این جلسه تعدادی از دست اندرکاران مراسم سوم امام حسین (ع) در خصوص برنامه های این روز و همچنین برگزاری نخستین تجمع هیات های مذهبی یزد در حسینیه امیر چقماق به طرح نظرهای خود پرداختند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار