بسکتبال جام باشگاههای آسیا – شنزوی چین؛
فینال مرحله مقدماتی بسکتبال جام باشگاههای آسیا برگزار شد و تیم الریاضی لبنان صدر نشین شد
کد خبر: ۳۱۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸ 12 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، فینال مرحله مقدماتی بسکتبال جام باشگاههای آسیا را تیم الریاضی از آن خود کرد. در آخرین روز این مرحله و برای صدرنشینی گروه الف تیمهای پتروشیمی بندرامام و الریاضی لبنان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی شنزو مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. دیداری که تکرار قینال رقابتهای وابا را به همراه داشت. تیم جنوبی که برای اولین بار پا به عرصه این رقابتها گذاشته است به مصاف تیمی رفت که دارنده دو مدال طلا،پنج نقره و چهار برنز در طول 25 دوره از برگزاری آن بود.
 
روزبه ارغوان،جرالد رابینسون،جیمز وایت،بهنام یخچالی و اوشین ساهاکیان برای پتروشیمی وارد میدان شدند.لبنانی ها با یک پرتاب دو امتیازی و دو پرتاب پنالتی اسپنسر 4- صفر پیش افتادند اما جیمز وایت با پرتاب سه امتیازی نتیجه را 3-4 کرد.تا دقیقه 6 بازی الریاضی همچنان پیش بود تا با سه امتیازی جیمز وایت و دفاع عالی تیم پتروشیمی بندرامام پرتابها یکی بعد از دیگری تبدیل به امتیاز شد و 12- 8 پیش افتادند تا سرمربی الریاضی مجبور به گرفتن تایم فنی شود.هر چند لبنانی ها حملات خوبی را در برنامه داشتند اما دفاع منسجم پترویی ها نگذاشت تا آنها به نتیجه برسند و این کوارتر 21- 12 به نفع پتروشیمی بندرامام به اتمام رسید.

وقت دوم بازی با پرتاب سه امتیازی جیمز وایت و بهنام یخچالی فاصله امتیازی را زیاد کرد اما در ادامه درک اسپنسر و فادی دوباره اختلاف را کم کردند 29- 21 تا  این بار مهران شاهین طبع درخواست تایم کند.در برگشت حملات جنوبی ها به نتیجه نرسید و 33- 30 امتیازهای دو تیم نزدیک شد تا هر دومربی درخواست تایم فنی کنند و بعد از آنهم با پرتاب روزبه ارغوان 35- 32 نیمه اول به نفع شاگردان شاهین طبهع به پایان رسید.

نیمه دوم با اشتباهات دفاعی  پتروشیمی ،الریاضی توانست 40- 36 پیش بیافتد. بعد از آن دو تیم به تساوی 4- 40 و بعد 42- 42 هم رسیدند تا اینکه با پاس خوب مهدی اسماعیلی به جیمز وایت ضمن کسب امتیاز خطا هم از اسپنسر گرفت و پتروشیمی 45- 42 پیش افتاد.در این کوارتر دو تیم پایاپای پیش رفتند و در نهایت 50- 50 دو تیم به تساوی رضایت دادند.هر چند که اوشین ساهاکیان دچار کمی آسیب دیدگی هم شد.درادامه سوتهای داوری هم به کمک تیم مقابل آمد تا الریاضی همچنان 59- 50 پیشتاز باشد.اما پرتابهای نماینده کشورمان یکی پس از دیگری واردحلقه حریف نشد تا لبنانی ها همچنان 69- 54 پیش باشد.در هر حال این بازی با نتیجه 74- 63 به اتمام رسید.
 
 
پتروشیمی باخت ،الریاضی صدرنشین شد 
 

 
منبع: تابناک
برچسب ها: اریاضی ، بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار