نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آرزوی تخیلی در اسلام مذموم و غلط است آرزو باید به گونه ای باشد که رسیدن به آن میسر باشد و زمانی که آرزو می کنیم در صف یاران سیدالشهدا(ع) باشیم باید در اجرای اهداف قیام سیالشهدا(ع) تلاش کنیم.
کد خبر: ۳۱۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 12 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در جمع عزاداران عاشورای حسینی در حرم مطهر امام رضا(ع افزود: برخی افراد و جریانهای سیاسی برای کسب قدرت و حمایت عده ای لائیک و پیاده نظام در پشت سر خود از فسق، فجور، بی بندوباری، ولنگاری، بی حجاب و بی عفتی حمایت می کنند و تا جائی پیش می روند که اسلام و ارزشهای دینی و اسلامی در سر راه منافع آنها وجود نداشته نباشد.
وی اظهار کرد: همه افراد لشکر عمر سعد با پسر پیامبر(ص) ضدیت نداشتند حتی برخی از آنها امام حسین(ع) را دوست داشتند و کاملا او را می شناختند اما چون موضوع قدرت یابی مطرح بود در سپاه یزیدیان قرار گرفتند تا اگر مشکلی پیش آمد در حزب حاکم باشند و مشکلاتشان برطرف شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قیام اباعبدالله(ع) برای کسب قدرت نبود چرا که رقابت سیاسی برای کسب قدرت در اسلام مذموم و به عنوان یک خباثت سیاسی مطرح است، امروز برخی جریانهای سیاسی با حلال و حرام خدا مقابله می کنند و برای کسب قدرت حد و مرزی نمی شناسند.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: صف امام حسین(ع) و جریان حسینی ادامه دارد و کربلا تمام نشده و باید چشم خود را باز کنیم که کدام جریان سیاسی دم از اسلام و احکام الهی می زند و کدام جریان تنها ظاهر مسلمانی و تشیع دارد و ما در کدام جریان قرار داریم، باید خط یزید و شمر را بشناسیم.
وی افزود: امروز حجت امام زمان(عج) و مجتهد جامع الشرایط، جلودار جریانی است که در مقابل استتکبار ایستاده است و دم از حدود الهی و اسلام ناب می زند.
وی اظهار کرد: آرزوی تخیلی در اسلام مذموم و غلط است آرزو باید به گونه ای باشد که رسیدن به آن میسر باشد و زمانی که آرزو می کنیم در صف یاران سیدالشهدا(ع) باشیم باید در اجرای اهداف قیام سیالشهدا(ع) تلاش کنیم.
مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی با شرکت هیاتهای سینه زنی و زنجیرزنی از روز گذشته در صحن ها و رواق های حرم مطهر امام رضا ( ع ) به ویژه صحن جامع رضوی آغاز شده و امروز هم ادامه دارد.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار