عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ذخائر استراتژیک آمریکا رو به پایان است، گفت: موفقیت مسلمانان در برابر دشمن تنها با پیروی از ولایت فقیه ممکن است.
کد خبر: ۳۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 04 May 2015
به گزارش تابناک یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در دیدار آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یزد اظهار داشت: استان یزد با داشتن مفاخر بزرگ علمی و دینی و بهره‌مند بودن از چهره‌های ارزشی در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و پزشکی، نشان پر افتخار و سهم ویژه‌ای در ارتقای جایگاه علمی و دینی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: وجود چهره‌های گمنام و مشهور در سطوح مختلف حوزه‌های علمیه و پرورش افرادی چون صاحب عروه و موسس حوزه علمیه قم، و در عصر کنونی شخصیت‌های بی‌نظیری چون شهید صدوقی(ره)، فقیه خراسانی، آیت‌الله خاتمی و سید محمد و سید جواد مدرسی و برخورداری از چهره‌های ارزشمند علمی، این استان را سرآمد در پرورش نخبگان کشور نموده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد عنوان کرد: شور و حماسه مردم استان یزد در دهم فروردین سال 1357 و پیروزی انقلاب اسلامی نشان از پیشگامی این مردم در تبعیت از ولایت دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در 8 سال دفاع مقدس، نقش‌آفرینی این مردم باز نشان از نیروی ایمان، اخلاص و ولایت مداری این مردم دارد.

جوکار گفت: تقدیم 4 هزار شهید برای انقلاب اسلامی در عرصه‌های هشت سال دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی  و نبرد با استکبار جهانی گوشه‌ای دیگر از ایثار مردم یزد است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وجود مراکز دانشگاهی و وجود بیش از 100 هزار نفر طالب علم در این مراکز هم از دیگر ویژگی‌های علمی استان یزد است.

وی تصریح کرد: امروز استان یزد در تقاطع دو مسیر مهم شرق و غرب کشور و شمال و جنوب کشور در عرصه تولید ملی و ارتقای اقتصاد کشور نقش مهم دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: بر اساس قرآن کریم، کسانی که با خدا عهد بستند، بسیاری از آنها شربت شهادت نوشیده، انقلاب را تضمین و در راستای ایجاد تمدن اسلامی گام برداشتند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما در عرصه منطقه‌ای بیداری اسلامی، نشان از حضور و بستر‌سازی برای ظهور مولایمان را به خوبی می‌بینیم.

جوکار گفت: تمام نقشه‌های استکبار به هم ریخته و ذخایر استراتژیک آمریکا رو به پایان است و در برابر عظمت این ملت امروز آمریکایی‌ها قد خم کرده‌اند.

وی گفت: ما باید منتظر و آماده باشیم و خط را گم نکنیم، مسیر روشن امروز این کشور مسیر ولایت و تدابیری است که مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال این عنایت را به ما داشته باشد که در این عصر، پرچم انقلاب اسلامی را با دستان رهبر انقلاب به دست امام زمان(عج) بدهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار