استاندار یزد گفت:در حوزه فناوری باید به توانمندی های استانی و فرااستانی توجه ویژه ای داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.
کد خبر: ۳۰۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 08 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در ششمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد در سالجاری افزود: دانشگاه صنعتی شریف با به کارگیری 460 دانشجو در حوزه فناوری، آنان را به عنوان کارآفرین مطرح کرده است و زمینه اشتغال شمار زیادی را در حوزه فناوری فراهم کرده که الگویی مطلوبی محسوب می شود.
عالی ترین مقام اجرایی استان که هفته گذشته با حضور در دانشگاه صنعتی شریف از نزدیک در جریان فعالیتهای این دانشگاه قرار گرفت، بر لزوم برقراری ارتباط و تعامل نزدیک واحدهای علمی و آموزشی استان در حوزه فناوری با دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد.
میرمحمدی افزود: پارک علم و فناوری یزد نیز باید با برقراری ارتباط مستمری با پردیس علم و فناوری تهران، پیشرفت چشمگیری در این حوزه داشته باشد.
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد با ابراز خرسندی از اختصاص یک فروند هواپیما و برقراری پروازهای اختصاصی در فرودگاه شهید صدوقی گفت: این موضوع مقدمه ای برای راه اندازی یزدایر (ایرلاین یزد) است.
میرمحمدی همچنین بر توجه بیش از پیش دستگاه ها به موضوع اسناد خزانه و برگزاری نشستهای توجیهی با مدیران در این خصوص تاکید کرد.
حمیدرضا نصیری زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این نشست با ارایه گزارش پیشرفت سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در استان یادآور شد: تا ساعت هفت صبح امروز 17.95 مردم یزد در سرشماری شرکت کرده اند.
در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد گزارشی از بند 'ز' تبصره پنج قانون بودجه موضوع اسناد خزانه اسلامی نیز ارایه شد.
همچنین با بررسی 28 طرح پیشنهادی کارگروه زیربنایی استان، 25 طرح با 16 رای موافق از مجموع 20 رای اعضای شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار