کد خبر: ۳۰۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 29 September 2016

به گزارش تابناک یزد، خیران تفتی در 6 ماهه اول سال جاری با اهداء 150 میلیون ریال زمینه اعزام 56 نفر از ایتام طرح اکرام و مشمولین طرح محسنین به مشهد مقدس را در قالب طرح شوق زیارت فراهم کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تفت با تشریح طرح شوق زیارت، برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی در افزایش نشاط و شادابی مددجویان و بالا بردی بنیه اعتقادی و مذهبی آنان را بسیار موثر ارزیابی کرد.

محمد حسن وراثی با بیان اینکه اجرای برنامه های مفرح و آموزشی در فضاهای معنوی بویژه اردوهای زیارتی و اماکن مذهبی از جمله اقدامات ارزنده کمیته امداد است افزود: مددجویان تحت حمایت ضمن برخورداری از فیوضات معنوی و اخروی زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)و دیگر اماکن متبرکه،با شرکت در کلاسهای آموزشی در زمینه های حرفه آموزی، عقیدتی، احکامومحتوای آموزشی این کلاسهای بهرهمند می شوند.

وراثی با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد بیان کرد: طرح شوق زیارت از جمله طرح های مشارکتی کمیته امداد است که بر اساس آن نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان اعزام آن‌ها به سفرهای زیارتی از جمله عتبات عالیات و مشهد مقدس فراهم شود.

وی تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار و همچنین دانشآموزان مقاطع دبیرستان و پیشدانشگاهی از جمله افراد شرکت کننده در برنامه های آموزشی اردوی سیاحتی و زیارتی مشهد مقدس هستند و این آموزش ها بر اساس نیازسنجی آموزشی برای آنان پیشبینی و انجام می شود

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد یزد، مدیر کمیته امداد شهرستان تفت افزود: هم اکنون 295 دانش آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی این نهاد نظیر کمک هزینه تحصیلی، هزینه خوابگاه، کلاسهای تقویتی و پوشاک بهره مند هستند و در سال گذشته 822 میلیون ریال برای آنان هزینه شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار