کد خبر: ۳۰۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳ 29 September 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون فنی و آموزشی سرشماری ۱۳۹۵ استان یزد از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه معاونان فنی و کارشناسان فنی شهرستان‌های استان در امر اجرای سرشماری و شرکت ۷۰ نفر در این دوره ها خبر داد.رضا ولی‌زاده اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی تا پنج‌شنبه هشتم مهر ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی، معاونان فنی شهرستان‌ها و کارشناسان فنی شهرستان‌ها که تعداد آنان به ۷۰ نفر می‌رسد، حضور دارند و آموزش‌های فنی و تخصصی لازم به منظور حسن اجرای سرشماری را افرا می‌گیرند.

ولی‌زاده گفت: در این کلاس‌ها، موضوعاتی از قبیل ثبت‌نام اینترنتی، روش استفاده از تبلت در مرحله حضوری سرشماری، سئوالات پرسشنامه الکترونیکی، استفاده از نقشه در مرحله حضوری، فهرست‌برداری مکان و تکمیل پرسشنامه خانوار، کنترل و اصلاح اطلاعات جمع‌آوری شده در تبلت، آشنایی با سامانه سیجاد، تخصیص کار و دریافت واحد کار از سامانه، دریافت و نصب نرم افزار پرسشنامه الکترونیکی، بارگذاری واحد کار، تهیه فایل خروجی ثبت نام خانوارها و... آموزش داده می‌شود.

وی بیان کرد: معاونان و کارشناسان فنی همچنین در عملیات میدانی، مفاهیم یاد شده را به اجرا در می‌آورند و در نهایت در آزمون دوره شرکت خواهند کرد.

معاونان و مسئولان فنی سرشماری، مسئولیت مباحث فنی و آموزشی مرحله دوم سرشماری را که از روز ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه با مراجعه ماموران به منازل خانواده‌ها همراه خواهد بود، بر عهده دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار