رئیس بسیج دانشجویی استان یزد گفت: امسال بیش از دو هزار نفر از دانشجویان استان در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۳۰۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 28 September 2016
 به گزارش تابناک یزد،سیدحسین راسخی، رئیس بسیج دانشجویی استان یزد  در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن مدنظر است و گفتمان امروز انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: جریان غیرانقلابی نگاه به غرب دارد و رفع مشکلات را با نگاه به غرب می‌داند و باید ابعاد گفتمان انقلابی و غیرانقلابی را بازگو کنیم.
راسخی افزود: تقویت معنویت و بازگشت به اصول امام راحل ره و همچنین تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها از مهمترین وظایف و رویکردهای بسیج دانشجویی است.
وی گفت: امروز مقام معظم رهبری گفتمان انقلابی و در مقابل آن گفتمان غیرانقلابی را مطرح می‌کنند و امروز باید از انقلاب اسلامی، دین و اهداف دین و انقلاب باز تعریف انجام دهیم و اگر این کار صورت نگیرد عده‌ای به نام خط امام و حضرت امام آن جور که می‌خواهند تعبیر و حتی تحریف می‌کنند و به نفع خود مصادره مطلوب خواهند کرد.
وی با اشاره به اولویت اصلی بسیج دانشجویی استان افزود: تربیت نیروی انقلابی و گفتمان جریان انقلاب اسلامی ایران در عرصه عمل پیشرو است و گفتمانی که در حد تمدن اسلامی است و به سمت این هدف و تمدن در حال حرکت است.
راسخی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: استقبال از دانشجویان جدیدالورود و جذب آنها به بسیج، دیدار با خانواده شهدای دانشجو، شرکت در پیاده‌روی اربعین، اکران فیلم‌های جشنواره عمار و جشنواره مقاومت، اردوهای جهادی، یادبود شهدای دانشجو، برگزاری دوره آموزشی راویان دفاع مقدس با عنوان سفیران حماسه و ... بخشی از برنامه‌های بسیج دانشجویی استان یزد است.
وی ادامه داد: برای اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین، ۳۶ نفر توجیه و آموزش داده شده‌اند و پیش بینی می‌شود یک هزار نفر از دانشجویان استان در راهپیمایی اربعین شرکت کنند.
راسخی برگزاری اردوهای راهیان نور را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: امسال بیش از ۲ هزار نفر از دانشجویان استان در این اردوها شرکت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار