کد خبر: ۳۰۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 27 September 2016
تابناک / استاندار گیلان گفت: مطالبه‌گری دانشجویان همراه با مطالعه منجر به تلاش مسئولان برای حل مشکلات می‌شود.

محمدعلی نجفی ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه گیلان که با حضور پروفسور سمیعی در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، اظهار داشت: با وجود اینکه همسایگان ما دچار درگیری و جنگ هستند ما در کشوری امن سال تحصیلی را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در 3 روز گذشته 13.5 میلیون دانش آموز سال تحصیلی را آغاز کردند و بیش از 4 میلیون و 800 هزار نفر وارد دانشگاه شدند، بیان کرد: خوشحالیم امروز با آرامش و امنیت شاهد آغاز سال تحصیلی در دانشگاه گیلان هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه قلب پروفسور سمیعی همواره برای گیلان می‌تپد، اظهار کرد: امروز ایران و دنیا به پروفسور سمیعی می‌بالد و خوشحالم 5 بار میزبان وی بودم که 2 بار از آن را در کسوت استاندار گیلان بودم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به پیام رئیس جمهور اظهار کرد: رئیس جمهور می‌گوید "دانشگاه محل آزاد اندیشی, آزادی بیان و اظهار نظر است".

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دانشجویان را ثروتی عظیم برای نظام انقلاب اسلامی معرفی کرده‌اند، بیان کرد: مطالبه‌گری دانشجویان همراه با مطالعه منجر به تلاش مسئولان برای حل مشکلات می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا دانشگاهی پویا و خلاق داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم اقتصاد دانش بنیان را تقویت کنیم و شرکت‌های دانش بنیان توسعه یابند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم,در این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه گیلان و مرکز علوم اعصاب هانوفر آلمان منعقد شد و پروفسور سمیعی به عضویت افتخاری هیئت علمی دانشگاه گیلان در آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار