کد خبر: ۳۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 02 May 2015

در پی عقد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و هیئت گلف استان ، اولین دوره آموزش مینی گلف ، ویژه دانشجویان این دانشگاه در محل میادین مینی گلف مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار تابناک تبریزبه نقل از  روابط عمومی هیئت گلف استان آذربایجان شرقی : در این دوره که روز پنجشنبه دهم اردیبهشت نود و چهار با حضور 20 تن از دانشجویان ورزشکار در بخش آقایان برگزار شد ، مربیان و مدرسان گلف و مینی گلف استان به تشریح و آموزش فنون و قوانین رشته مینی گلف پرداختند .

رئیس هیئت گلف آذربایجان شرقی در حاشیه این دوره با تقدیر از همکاری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ، تعامل بین داشگاهها و هیات گلف استان را عاملی موثر در توسعه همگانی ورزش گلف دانسته و جهت ایجاد زیرساختها و آموزش اساتید تربیت بدنی دانشگاهها اعلام آمادگی نمود .

وی افزود : استعدادهای ورزش گلف از میان فعالان ورزش دانشجویی انتخاب و پس از پرورش آنها ، در آینده در قالب تیم های استان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است دوره آموزش مینی گلف در بخش بانوان نیز روز سه شنبه ، پانزدهم اردیبهشت ماه در محل میادین مینی گلف سایت تاریخی و تفریحی ائل گلی برگزار خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :