نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ملت قهرمان ایران و رزمندگان دلاور آن در هشت سال دفاع مقدس در سایه ولایتمداری بر دشمنان پیروز شدند.
کد خبر: ۳۰۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 23 September 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری امروز در خطبه های نمازجمعه یزد با اشاره به دفاع مقدس و حوادث و ثمرات آن و گرامیداشت خاطره شهیدان افزود: دفاع مقدس اوج ایثارگری ملت و رزمندگان اسلام در برابر استکبار جهانی است .
وی ادامه داد: دشمنان برای سرنگونی نظام نوپای اسلامی در ایران از تمام توان خود استفاده کردند ولی با رشادت های بی نظیر فرزندان قهرمان این آب و خاک تمام توطئه های آنها نقش بر آب شد .
امام جمعه یزد تصریح کرد: رمز و راز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس همان سلاح ایمان ، توکل و توسل به ائمه اطهار (ره) ، اخلاص در عمل و رهبری های حضرت امام (ره) و نقش ولایت فقیه بود.
ناصری گفت: در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی نیز همان راه نورانی با درایت و رهبری های مقام معظم رهبری و حضور و همکاری نسل جوان ادامه دارد و دشمنان به اهداف خود نمی رسند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: امروز تمام قوای مسلح این کشور در صفی واحد گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده ایثار و جانفشانی و دفاع از حریم حق و حقیقت هستند.
ناصری با بیان اینکه باید همواره مواظب توطئه های مختلف دشمنان بود و توان نظامی خود را باید قوی کرد چون استکبار جهانی بشدت از ایمان و آمادگی رزمندگان ما وحشت دارد گفت: جوانان کشور باید به نظام و انقلاب مقدس اسلامی خود پایبند باشند و برای رفاه مردم و تحقق اهداف نظام با تکیه بر دانش داخلی به خدمات رسانی مشغول باشند.
ناصری با اشاره به قتل جوان طلافروش در یزد این مصیبت را به خانواده وی تسلیت گفت و از مسئولان امر خواست تا در زمینه دستگیری عوامل این حادثه دلخراش بیش از گذشته تلاش کنند.
وی همچنین خواستار رسیدگی جدی به وضعیت پارکینگ مسجد ملا اسماعیل از نظر روشنایی و نصب دوربین نظارتی شد و از بازاریان خواست با صبر و متانت بهانه دست دشمنان ندهند و بازار را باز کنند.
وی به اهمیت سرشماری نفوس و مسکن اشاره و از آحاد مردم خواست تا کمال همکاری با سرشماران برای بدست آوردن آمار دقیق را در سطح استان یزد داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار