معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه:
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گل مالی کردن خودروها و پوشاندن پلاک ماشین در ماه محرم را ممنوع دانست و گفت: خودروهایی که گِل مالی شده و ظاهری ناهنجار دارد متوقف می شوند.
کد خبر: ۳۰۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز پنجشنبه در گردهمایی هیئات مذهبی استان کرمانشاه اظهار داشت: واقعه عاشورا زائیده دل کسانی بود که غدیر را فراموش کردند.معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه افزود: در جلساتی که برگزار کردیم قرار بر این شد که برای گرامیداشت غدیر مسائلی رعایت شود اما از روز غدیر در چهار راه مدرس پرچم ایام محرم نصب شد و این اقدام صحیح نیست.
وی بیان کرد: اصل موضوع غدیر و محوریت این عید علی(ع) است و دشمن قصد دارد که امیرالمومنین(ع) به فراموشی سپرده شود و قرار بر این بود که از جمعه آینده بنرهای محرم نصب شود و این موضوع را به هیئات ابلاغ کردیم.سرهنگ آمویی فلسفه محرم را ایجاد وفاق و همدلی در جامعه دانست و گفت: متاسفانه شکاف بین نسلی در جامعه ایجاد شده و باید از ظرفیت ماه محرم به نحو احسن برای جذب جوانان استفاده کرد زیرا هدف امام حسین(ع) اصلاح فضای جامعه به وسیله امر به معروف و نهی از منکر است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه خواستار پرهیز از نصب بنرهای ماه محرم در چهار راه مدرس کرمانشاه شد و گفت: نصب بنر در این منطقه به دید عمومی در فضای راهنمایی و رانندگی آسسب می‌زند.
وی گِل مالی خودروها و پوشاندن پلاک ماشین را ممنوع دانست و اعلام کرد: سرنشینان داخل خودرو باید برای پلیس قابل رویت باشد و پلیس خودروهایی که گِل مالی شده و ظاهری ناهنجار دارد را متوقف می‌کند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه خواستار پرهیز از شعارنویسی‌های سخیف در ایام محرم شد و گفت: در استان کوچکترین مشکل امنیتی نداریم.
سرهنگ آمویی ضمن بیان دیگر توصیه‌ها افزود: باید در بحث نذورات مراقبت‌های لازم اعمال شود همچنین مسئله عفاف و حجاب رعایت شود.
وی زنجیرزنی بانوان به هر شکل را ممنوع اعلام کرد و گفت: پاسخگویی در خصوص عدم رعایت این مسئله بر عهده هیئات مذهبی است و باید مانع زنجیززنی بانوان در دسته‌جات شوند.سرهنگ آمویی افزود: مسئله قمه زنی را در استان کرمانشاه نداریم اما اگر موردی مشاهده شود برخورد لازم صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: به منظور برقراری نظم و انضباط روز تاسوعا و عاشورا از طریق حوزه‌های استحفاظیه در سراسر استان پلیس یاران محرم با لباس مخصوص به هیئات معرفی می‌شوند.
این مقام انتظامی بیان کرد: بحث علم کشی و خیمه سوزی مدیریت شود و از برگزاری مراسم روز سوم شهادت خودداری شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار