کد خبر: ۲۸۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 30 August 2016
به گزارش تابناک یزد،همزمان با فرارسیدن هفته دولت مجموعه ورزشی روستای شحنه توسط مسئولان و خانواده خیر موسوی کلنگ زنی شد.
مجموعه ورزشی روستای شحنه بخش مرکزی یزد با حضور "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان،‌" مصطفی سالاری" سرپرست فرمانداری یزد و جمعی مسئولان بخشداری و شورای روستای شحنه کلنگ زنی شد.

مجموعه ورزشی خیری در مساحتی بالغ بر 3500 متر مربع با اعتبار 15 میلیارد ریال توسط خیر ورزشی تا 24 ماه آینده بهره برداری می رسد.

احداث فضاهایی از قبیل خوابگاه، سالن بدنسازی و زمین ورزشی با ظرفیت 1200 نفر تماشاچی از جمله فضاهای پیش بینی شده برای مجموعه ورزشی خیری روستای شحنه است.

گفتنی است، روستای شحنه با 1200 نفر جمعیت و 380 خانوار در شش کیلومتری شهر یزد واقع شده و تنها روستای منطقه است که هیچ گونه اتباع خارجی در آن سکونت ندارند.

"مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان در آئین کلنگ زنی مجموعه ورزشی شحنه با اشاره به این که دولت ارزنده ترین خدمات را در سه سال گذشته انجام داده است،‌ اظهار کرد: در حوزه ورزش و جوانان با حداقل امکانات و اعتبارات اقدامات زیربنایی بزرگی انجام شده است.

وی افتتاح بیش از 17 پروژه ورزشی طی دو سال گذشته را نشانه حمایت دولت از بحث ورزشی دانست و بیان کرد: سرانه ورزشی در استان یزد 62 سانتی متر است و این در حالی است که سرانه ورزشی استاندارد در کشور،  به ازای هر نفر 1 متر مربع فضای سرپوشیده تعیین شده است.

شریعتی ساماندهی فضای حاشیه شهره ها به وسیله احداث فضاهای ورزشی مختلف را از جمله برنامه های دولت برای تأمین امنیت بیش از پیش روستاهای حاشیه شهرهای استان عنوان کرد و ادامه داد: در سطح استان یزد بیش از 19 پروژه ورزشی خیری وجود دارد.

"حسین عسکرزاده"، بخشدار بخش مرکزی یزد گفت: شناسایی نخبگان ورزشی روستاها را یکی از اصلی ترین اهداف احداث فضاهای ورزشی در روستاهای حاشیه شهرهای استان یزد است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار