بمناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار ابرکوه ، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی دومین مرکز مشاوره کار آفرینان و کاریابی در ابرکوه افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 30 August 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار ابرکوه  گفت: برغم مشکلات اقتصادی ، دولت یازدهم در یکسال گذشته بیش از 250میلیارد ریال بودجه درحوزه بهداشت و درمان شهرستان ابرکوه اختصاص داده است .
سید نبی رسولی با بیان اینکه دغدغه و رویکرود دولت تدبیر وامید ، تلاش برای اشتغال جوانان بوده اظهارکرد: هم اکنون 10کارخانه بزرگ صنعتی درشهرستان ابرکوه فعال و در دست اجراست که باتکمیل شدن آنها ظرفیت اشتغال از یکهزار نفر به سه و 500نفر افزایش می یابد.
رسولی بابیان اینکه ابرکوه یکی از 14شهر نمونه گردشگری و دارای 400 اثر طبیعی و تاریخی و (128) اثر ثبت شده ملی دارد خاطرنشان کرد: برای جذب گردشگران دراین شهرستان در دولت یازدهم 12باب خانه تاریخی بوم گردی و رستوران سنتی راه اندازی شده است.
فرماندار ابرکوه تصریح کرد: ایجادموسسه مشاوره کارآفرینان و کاریابی توسط بخش خصوصی می توان حلقه اتصال جوانان و مسئولان برای ایجاد اشتغال باشد.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد نیز در این آیین گفت: تاکنون 26 مرکز مشاوره کار آفرینان و کاریابی دراستان یزد افتتاح شده است .
فریبا آیت اللهی باگرامیداشت هفته دولت اظهارکرد: با هدف واگذار کردن کار دولتی به خصوصی براساس اصل 44 قانون اساسی، این موسسات زمینه تسهیل و تسریع برای معرفی فرصت های شغلی در واحدهای تولیدی را برای افراد جویای کار فراهم می آورد .
وی با بیان ظرفیت های کشاورزی و صنعتی شهرستان ابرکوه افزود: ایجادموسسه مشاوره کارآفرینان و کاریابی و رقابت کار یابی به نفع مردم است.
آیت الهی خاطرنشان کرد: این موسسات کاریابی به عنوان بازوی اجرایی بخش دولتی در خدمت رسانی به متقاضیان بومی شهرستان عمل می کند.
شهرستان ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری غرب یزد واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار