قائم مقام کمیته امداد استان یزد در نشست هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها:
کد خبر: ۲۸۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 29 August 2016
به گزارش تابناک یزد، مشارکت و تعامل مناسب مردم نیکوکار یزدی و مسئولان با کمیته امداد رشد 54 درصدی کمکها در جشن عاطفه ها را رقم زد و امسال این مناسبت ملی با تغییر رویه در روند اجرایی بصورت جشن همگانی و با امکان حضور خیرین و مردم نوع دوست برگزار می شود.

قائم مقام کمیته امداد استان یزد با حضور در نشست هماهنگی جشن عاطفه ها ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سال گذشته به نحوه اجرای این مناسبت ملی در سال جاری پرداخت.

رضا زارع زاده مهریزی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، با حضور در جلسه هم اندیشی جشن عاطفه ها با بیان اینکه این مناسبت ملی قریب 26 سال با هدف اشاعه فرهنگ نوع دوستی و ترویج سنت حسنه اسلامی در راستای رفع نیاز دانش آموزان بی بضاعت در حال انجام است، تصریح کرد: جشن عاطفه ها امسال بصورت گسترده از ابتدای شهریور ماه تا اواسط مهرماه بصورت متفاوت نسبت به سالهای گذشته برگزار می شود و دو برنامه شاخص نیز در این خصوص در روزهای بیست و پنجم شهریور ماه (در یک از مساجد و یا سالن های آمفی تئاتر) و دهم مهر ماه (درمدارس سطح استان) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در معابر و میادین سطح شهر پایگاه جمع آوری (چادر) نداریم، افزود: رویکرد جدید این نهاد در جمع آوری هدایای مردمی، تعامل با خیران، مراکز نیکوکاری، مساجد، سازمان ها، اصناف، خیریه ها، هیات های مذهبی، پزشکان، حامیان و گرو ه های تولید کننده لوازم التحریر، کیف و کفش و ... به منظور تامین نیاز دانش آموزان نیازمند است.

قائم مقام کمیته امداد استان یزد گفت: استقرار صندوق های جمع آوری کمک های جشن عاطفه ها یک هفته قبل از زمان رسمی برگزاری جشن در فروشگاه های زنجیره ای، پمپ بنزین ها، پایانه های مسافربری، ایستگاه راه آهن، پلیس راه، بازارچه های محلی، نمایشگاه های پاییزه و... انجام می شود و در این راستا هماهنگی لازم با سازمان های مرتبط از جمله شهرداری، بسیج مستضعفین، کانون فرهنگی مساجد، اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عمل می آید.

رضا زارع زاده با بیان اینکه کمکهای جمع آوری شده قبل از آغاز سال تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود، افزود: هم اکنون حدود چهار هزار دانش آموز و یک هزار و 200 دانشجوی تحت حمایت از خدمات مختلف فرهنگی این نهاد استفاده می کنند و افزون بر ده میلیارد ریال در پنج ماهه نخست امسال در این بخش هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه در جشن عاطفه های سال گذشته افزون بر چهار میلیارد و 900 میلیون ریال هدایای مردمی به صورت نقد و کالا جمع آوری شد خاطر نشان کرد: شهرستان یزد با 511 درصد رشد، بهاباد با صد درصد رشد و خاتم با 59 درصد رشد رتبه های اول تا سوم را در زمینه جمع آوری هدایای نقدی و کالایی در جشن عاطفه های سال 94 را کسب کردند.

قائم مقام کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه استفاده از روش های نوین و الکترونیکی هم در جمع آوری وجوه جشن عاطفه ها در نظر گرفته شده است، افزود: مردم خداجوی استان یزد می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد

#1*8877* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

به گزارش سايت خبری کمیته امداد، پرداخت اینترنتی از طریق سایت کمیته امداد به آدرس   epay.emdad.org و همچنین استفاده از اپلیکیشن موبایل "آپ" و در یافت برنامه از کافه بازار به آدرس app.733.ir ، از دیگر شیوه های پرداختی برای مشارکت در جشن ملی عاطفه ها است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار